ظهر امروز با حضور امام جمعه اردبیل، استاندار و مسئولان محلی فاز اول پروژه بزرگ پل قدس اردبیل مورد بهره برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۴۷۷۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹ 12 August 2017

به گزارش تابناک  اردبیل،‌ آیت الله سید حسن عاملی در حاشیه افتتاح فاز اول پل قدس در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: افتتاح فاز اول پل قدس در حل معضل ترافیک منطقه و احیای غرور مقدس همشهریان بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: درشهر اردبیل همپای تحولات دنیا فعالیت‌های مناسبی در زمینه فنون شهرسازی و مبلمان شهری صورت گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: خداوند را شاکریم که در تمام نقاط شهرمان تحولات بزرگ عمرانی در حال انجام است و از تمامی عزیزانی که در زمینه پیشرفت شهر اردبیل فعالیت می‌کنند به خصوص شهردار اردبیل کمال قدردانی را دارم.

وی با بیان اینکه شهر اردبیل یک منطقه توریستی است گفت: امیدواریم دیگر پروژه‌های عمرانی شهر اردبیل همانند پروژه پل قدس از پیشرفت مطلوبی برخوردار شود و شاهد شهر زیباتری باشیم.

سید حسن عاملی ادامه داد: دست‌مریزاد عرض می‌کنم به تمامی کسانی که پروژه پل قدس را به این زیبایی پیش برده‌اند و در دیگر نقاط شهر نیز مشغول انجام پروژه‌های عمرانی هستند تا عبور و مرور را برای شهروندان تسهیل بخشند.

وی تصریح کرد: برای ما عزت و فخر بزرگی است که بتوانیم در مقابل ملت با‌عظمت ایران دینمان را ادا کنیم و احداث اینچنین پروژه‌هایی خدمت بسیار جزئی برای همشهریان فهیم اردبیل است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به شرایط نا‌مطلوب اقتصادی کشور گفت: با وجود این‌که پل قدس اردبیل در بدترین شرایط اقتصادی آغاز شد اما امروز شاهد افتتاح فاز اول آن هستیم که نشانگر کار جهادی مسؤولان مربوطه است.

 

 پل قدس در بین پل‌های کشور یک شاهکار معماری محسوب می‌شود

مجید خدابخش نیز در این مورد اظهار کرد: پل قدس برای استان اردبیل نماد معماری غنی است و این پل در بین پل‌های کشور یک شاهکار معماری محسوب می‌شود.

وی افزود: شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل در دو سال گذشته توجه ویژه‌ای به زیبایی شهر کرده‌اند چنان‌که هزینه‌های میلیاردی برای زیباسازی شورابیل صرف شده است و چهره توریستی اردبیل را بیش از پیش نمایان می‌سازد.

استاندار اردبیل با بیان اینکه ترافیک از جمله معضل‌های شهر اردبیل است گفت: پروژه پل قدس در مسیر منطقه توریستی شورابیل قرار گرفته است و تکمیل آن هم باعث حل ترافیک منطقه می‌شود و هم خود این پل تکمیل کننده پروژه‌های عمرانی شورابیل خواهد بود.

وی تصریح کرد: پروژه پل قدس یک کارگاه آموزشی برای دانشجویان است و با وجود محدودیت فصل کاری در اردبیل روند اجرایی آن با سرعت بالایی انجام شد که نشان داد با اراده جمعی و همت مسؤولان می‌توان در محدودیت هم کارهای بزرگ عمرانی انجام داد.

خدابخش گفت: انجام عملیات پروژه پل قدس با تدبیر شهرداری اردبیل به صورت شبانه‌ر‌وزی انجام می‌شد و همین امر سبب شد امروز با افتتاح فاز اول و بهره‌برداری از آن در پر ترددترین نقطه شهر شاهد تسهیل روند عبور و مرور باشیم.

استاندار اردبیل تصریح کرد: از شهرداری اردبیل، شورای اسلامی شهر و کلیه عوامل اجرایی پروژه پل قدس کمال قدردانی را به جای می‌آورم که در کوتاه‌ترین زمان فاز اول این پروژه را تقدیم شهروندان کردند و برگ زرین دیگری در کارنامه عملکرد خود نهادند و امیدواریم دیگر پروژه های عمرانی استان نیز با همین سرعت پیگیری شود.

ساوالان خبر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار