تیم فوتبال صبای قم در نخستین دیدار خود در مسابقات فصل 97 – 1396 جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور حريف تیم ميعاد مغان اردبیل شد.
کد خبر: ۴۷۶۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰ 12 August 2017
به گزارش تابناک : در حالی که در مرحله نخست دوره جدید رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران برای برگزاری 14 بازی بین قهرمان استان‌ها و تیم‌های حاضر در دسته دوم باشگاه‌های کشور برنامه‌ریزی شده بود، از مرحله دوم تیم‌های لیگ دسته اول نیز به جمع مدعیان قهرمانی این جام اضافه شدند.

در یکی از 14 مسابقه مرحله نخست جام حذفی فوتبال ایران قرار بود تیم‌های سپهر بند آذربایجان و میعاد مغان اردبیل به مصاف یکدیگر بروند اما این دیدار برگزار نشد تا نماینده اردبیل مستقیما به مرحله دوم رقابت‌ها صعود کرده و حریف تیم صبای قم در این مرحله شود.

بعد از پایان مرحله نخست جام حذفی، بلافاصله برای برگزاری دیدارهای مرحله دوم این جام با عنوان گرامیداشت آزاد سازی خرمشهر برنامه‌ریزی شد اما زمان دقیق برگزاری دیدارهای این مرحله به زودی از سوی سازمان لیگ مشخص خواهد شد، در حالی که صبای قم باید در میهمانی تیم میعاد مغان اردبیل به میدان برود.

بعد از مشخص شدن اینکه صبای قم و میعاد مغان اردبیل باید در یکی از مهم‌ترین دیدارهای مرحله دوم مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور به مصاف یکدیگر بروند، صبا باید علاوه بر حضور موفق در رقابت مدعیان صعود لیگ برتر، خود را برای این دیدار حساس نیز آماده کند.

با انجام این قرعه‌کشی، تیم فوتبال میعاد مغان اردبیل که یکی از تیم‌های حاضر در لیگ استانی اردبیل است، در یکی از روزهای 29 یا 30 مرداد ماه در دیداری خانگی از صبای قم پذیرایی می‌کند تا برنده این مسابقه به مرحله بعدی مسابقات فصل 97 – 1396 جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور صعود کند.

صبای قم در سال گذشته از مرحله چهارم وارد رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران شد و ابتدا تیم شهدای گروس بیجار را در قم با چهار گل شکست داد ولی در مرحله بعد برابر استقلال تهران در ورزشگاه آزادی تهران در ضربات پنالتی شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

تیم فوتبال صبای قم پیش از این سابقه یک بار قهرمانی در سال 1384 در مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور با غلبه بر تیم ابومسلم مشهد و همچنین یک نایب قهرمانی در سال 1385 با شکست برابر تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان را در کارنامه دارد و در سال‌های 1388 و 1389 نیز در مرحله نیمه نهایی با شکست از ذوب‌آهن و پرسپولیس فرصت صعود به فینال را از دست داده است.





منبع : فارس 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار