درِ ورزشگاه آزادی زودتر از بازی‌های گذشته به روی هواداران دو تیم گشوده شد. برای جلوگیری از درگیری دوباره هواداران تراکتورسازی با هواداران استقلال، هواداران تیم تبریزی از درِ جداگانه وارد ورزشگاه شدند.
کد خبر: ۴۷۶۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۹ 11 August 2017
 حاشیه دیدار استقلال - تراکتورسازی

به گزارش تابناک اردبیل، تیم‌های  استقلال و تراکتورسازی از ساعت 20:45 امروز (جمعه) در چارچوب هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند که حواشی پیش از دیدار این مسابقه به شرح زیر است:

* هواداران تراکتورسازی که از شهرهای مختلف آمده بودند، از ساعت‌ها قبل مقابل درِ ورزشگاه آزادی حضور یافتند.

* محور اصلی صحبت‌های این هواداران در خصوص درگیری روز گذشته فرزاد حاتمی با امیرحسین صادق بود، این هواداران از این که حاتمی می‌تواند مقابل استقلال به میدان برود خوشحال بودند.

* درگیری هواداران دو تیم استقلال و تراکتورسازی بارها جلوی درِ ورزشگاه مشاهده شد که با وساطت ماموران یگان ویژه خاتمه می‌یافت.

* مسئول امور فرهنگی باشگاه تراکتورسازی همراه با سرخپوشان تبریزی به ورزشگاه آمده است.

* درِ ورزشگاه آزادی زودتر از بازی‌های گذشته به روی هواداران دو تیم گشوده شد. برای جلوگیری از درگیری دوباره هواداران تراکتورسازی با هواداران استقلال، هواداران تیم تبریزی از درِ جداگانه وارد ورزشگاه شدند.

* برخلاف پیش‌بینی ها که قرار بود تنها 10 درصد ورزشگاه در اختیار هواداران سرخپوش قرار گیرد هواداران تراکتورسازی بیش از این مقدار و در ضلع شمالی ورزشگاه آزادی مستقر شدند.

* تا ساعت 18 هوادار آنچنانی به ورزشگاه نیامده بود اما هرچه به زمان آغاز مسابقه نزدیک‌تر می‌شویم به تماشاگران مسابقه نیز افزوده می‌شود. فعلا حدود 8،7 هزار هوادار در ورزشگاه حضور دارد که اکثراً هواداران تراکتورسازی هستند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار