نماینده ولی فقیه دراستان گفت: ما از دولت گلایه جدی داریم که اردبیل با موقعیت خاص جغرافیایی و تاریخی فراموش شده و در حالی که فاصله ما به راه‌آهن سراسری بسیار کمتر از ۶۰۵ کیلومتر است اما اعتنایی به اردبیل و اهالی مکرم آن نمی‌شود.
کد خبر: ۴۷۶۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵ 11 August 2017


تابناک اردبیل: آیت الله سید حسن عاملی که در خطبه های نماز جمعه این هفته اردبیل در مصلای این شهر سخن می گفت، با اشاره به آغاز بهره برداری از راه آهن غرب کشور به طول ۶۰۵ کیلومتر که اراک را به کرمانشاه متصل می کندگفت: ما از دولت گلایه جدی داریم که اردبیل با موقعیت خاص جغرافیایی و تاریخی فراموش شده و در حالی که فاصله ما به راه‌آهن سراسری بسیار کمتر از ۶۰۵ کیلومتر است اما اعتنایی به اردبیل و اهالی مکرم آن نمی‌شود.

نماینده مجلس نماد عزت کشور است

خطیب جمعه اردبیل در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مسائلی که هفته گذشته در مراسم تحلیف رئیس جمهوردر مجلس اتفاق افتاد گفت:نمایندگان مجلس نماد عزت، اقتدار، درایت ومدیریت کشور هستند، آنان باید به حسایت مسئولیتشان کاملا آگاه باشند ومسائل اخیر پیش آمده هشدار بزرگی برای ملت ماست که در انتخاب نماینده، معیارهای اصلح را به طور کامل رعایت کرده و از تعصبات بی‌جا اجتناب کنند.

بانک مرکزی جلو موسسات غیر مجاز را بگیرد

آیت الله عاملی با اشاره به سخنان رئیس کل بانک مرکزی که گفته است "کسانی که در موسسات غیر مجاز سپرده‌گذاری می‌کنند دست به کاری خطرناک می‌زنند”، تاکید کرد: اگر موسسات مالی، غیرمجاز هستند چرا آنها را نمی‌بندید و اگر ورود به آنها کار خطرناکی است، در وهله نخست خود بانک مرکزی باید جلوی آنها را بگیرد .

تجلیل از مقام شامخ شهدای مدافع حرم

وی با تجلیل از مقام شامخ شهدای مدافع حرم تصریح کرد: فخر بزرگ ایران اسلامی این است که با تروریست‌های تکفیری بسیارخطرناک مبارزه می‌کندو مدافعان حرم با گذشتن ازهستی و جان خویش خطر تهاجم این تروریست‌ها را از کشور دور می کنند.
با بیان اینکه به طور قطع در پشت جنایت‌ها و وحشیگری‌ها داعش فتواهای مفتیان وهابی نقشی اساسی ایفا می کند افزود:آنان فتوا داده‌اند که تنها را ادامه حیات منحوس داعش ایجاد رعب و وحشت ودست زدن به قتلهای وحشتناک است.

تجلیل از مقام های برتر کنکور امسال

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان با قدردانی از جوانان ممتاز استان که در کنکور امسال با رتبه یک یا دورقمی قبول شده‌اند، از مهدی شفیعی حائز رتبه ۹ رشته علوم تجربی و از چهار نفر دیگر از جوانان که رتبه زیر ۱۰۰ داشته‌اند تجلیل کرد و گفت: همه این جوانان شخصیت قرآنی دارند و دارای لوح تقدیر مسابقات قرآنی سمپاد هستند.

تبریک به تبریزی ها

وی افزود: ما به تبریزی های عزیزهم تبریک می‌گوییم که نفر اول ریاضی ، نفر دوم تجربی و نفر سوم زبان‌های خارجی کنکور را به کشور معرفی کرده و برای آذری‌های کشور مایه افتخار شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار