مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل گفت: در نظر داریم با هدف حمایت از زندانیان جرایم غیر عمد جشن گلریزان را در سطح روستاها و محلات شهری اردبیل برگزار کنیم.
کد خبر: ۴۷۵۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲ 09 August 2017
به گزارش تابناک : کریم الله محبوبی تصریح کرد: از سال‌های گذشته رسم بر این بوده که جشن گلریزان صرفاً در ماه رمضان برگزار شود.

وی افزود: در سال ۹۵ جشن گلریزان در ۹ حوزه قضایی برگزار شد بود که امسال به ۱۶ حوزه ارتقا داده شد و در واقع تعداد حوزه‌ها به دو برابر افزایش یافت.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تأکید کرد: با هدف افزایش حمایت از زندانیان جرایم غیر عمد در نظر داریم جشن‌های گلریزان در سطح روستاهای بزرگ و حتی محلات شهری نیز برگزار شود.

محبوبی افزود: علاوه بر این جشن‌های گلریزان محدود به ماه رمضان نبوده و در ولادت‌ها و مناسبت‌های ملی در طول سال برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به جمع‌آوری ۸۰۰ میلیون تومان کمک مردمی در جشن گلریزان امسال اضافه کرد: میزان کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده به نسبت سال قبل با دو برابر افزایش همراه است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تأکید کرد: با توجه به اینکه بعد از مواد مخدر دومین آمار جرایم مربوط به جرایم مالی و غیر عمد است ضروری است از زندانیان مالی به صورت ویژه حمایت شود.




منبع : مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار