سعید علی حسینی وزنه بردار فوق سنگین اردبیلی پس از چند سال محرومیت در اردوی آمادگی تیم ملی حاضر شد.
کد خبر: ۴۷۴۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳ 07 August 2017
به گزارش تابناک اردبیل، تیم ملی وزنه برداری چند روز قبل به اردوی سطح ارتفاع خود در شهر ورزقان آذربایجان شرقی ،وز گذشته تمرینات خود را در تهران از سر گرفت.
وزنه برداران حاضر در این اردو که خود را برای مسابقات جهانی 2017 آماده می کنند از روز گذشته یک ملی پوش جدید را در کنار خود دیدند.
سعید علی حسینی، وزنه بردار اردبیلی که بعد از هشت سال محرومیت به اردوی تیم ملی دعوت شده بعد از مدت ها توانست بار دیگر ملی پوش شود.
او که در این مدت تمرینات خود را به صورت شخصی دنبال کرده امیدوار است بتواند خودش را تا قبل از مسابقات جهانی به اوج آمادگی برساند و در کنار بهداد سلیمی در دسته فوق سنگین روی سکو قرار گیرد.
این وزنه بردار در آبان 89 از سوی فدراسیون جهانی وزنه‌برداری به اتهام دوپینگ برای همیشه از شرکت در مسابقات وزنه‌برداری در تمامی سطوح محروم شد.
او در واکنش به این رای بر بیگناهی خود تأکید کرد و این اتهام را نتیجه دسیسه دشمنانش و رای فدراسیون جهانی وزنه‌برداری را نیز در نتیجه عدم پیگیری حقش از طرف فدراسیون وزنه‌برداری ایران دانست و نسبت به حکم فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری به دادگاه عالی ورزش شکایت کرد.
در نتیجه این شکایت و پیگیری ها محرومیت این وزنه بردار تقلیل یافت و او اکنون پس از پایان مدت محرومیت اجازه حضور مجدد در تمرینات تیم ملی را یافته است.
سعید علی‌حسینی یکی از وزنه برداران ملی پوش ایران در 12 بهمن 1366 در اردبیل به دنیا آمد وی صاحب عنوان قهرمانی در مسابقات وزنه‌برداری آسیا در رده نوجوانان در سال 1383 و رکورد دار وزن 105+ کیلو گرم جوانان جهان است.
کسب مدال طلای نوجوانان آسیا اندونزی در سال 2003 ، مدال طلای نوجوانان آسیا در سال 2004 تایلند، مدال طلای جوانان جهان سال 2006 چین،مدال طلای جوانان جهان سال 2008 کره جنوبی، مدال طلای جوانان باشگاه‌های آسیا سال 2006 ازبکستان، مدال طلای بزرگسالان آسیا سال 2008 کره جنوبی و رکورد دار جوانان جهان از جمله موفقیت های این وزنه بردار اردبیلی است.
انتهای پیام
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
اردبیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
یاشاسین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
منتظر جانشین رضا زاده ایم. با غیرت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار