معاون عمرانی استانداری اردبیل گفت: برخی سرعت گیرهای معابر شهری در استان استاندارد نیست.
کد خبر: ۴۷۳۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۱ 06 August 2017
به گزارش تابناک اردبیل، جعفر فهیمی امروز در جلسه شورای ترافیک شهرهای استان اردبیل گفت: شهروندان و مسافران بارها نسبت به غیراستاندارد بودن سرعت گیرها اعتراض کرده‌اند و متأسفانه غیراستاندارد بودن برخی سرعت گیرها محرز شده است.

وی با تأکید به ضرورت استانداردسازی سرعت گیر ها، تأکید کرد: انتظار می‌رود ساماندهی سرعت‌گیرها در کارگروه‌های تخصصی بررسی شود.

معاون امور عمرانی استانداری اردبیل با اشاره به آمار بالای تصادفات درون‌شهری در اردبیل ادامه داد: انتظار می‌رود با هدف کاهش تصادفات با رانندگان خاطی قویاً برخورد شود.

فهیمی به ضرورت فرهنگ‌سازی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی تأکید کرد و افزود: از سویی انتظار می‌رود متولیان ترافیک نیز زیرساخت‌های استاندارد برای کاهش تصادفات تدارک ببینند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۵
ازکرامات شیخ ما اینست / شیره را خورد و گفت شیرین است . ظاهرا ماشین دولتی مدیران بقدری نرم است که اگر مردم گلایه نمیکردند مسئولان محترم هنوز متوجه نمیشدند سرعت گیرهای عجیب و غریبی که با پول مردم ایجاد کرده اند چقدر مشکل سازاست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
سرعت گیر با آسفالت ایجاد کرده اند. نمونه یک سرعت گیر خطرناک که نزدیک بود ما را به کشتن دهد در ورودی شهر اردبیل از سمت آستارا است زمانی که به شهر نزدیک می شوید و با سرعت 100 کیلومتر به شهر نزدیک می شوید یک سرعت گیر تپل مثل تپه با آسفالت که اصلا کسی بهش دید نداره و روشنایی هم نیست و هم رنگ جاده و اسفالت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار