ظرفیت رشته علوم تجربی در مرکز استان اردبیل ۲۰ درصد افزایش یافت.
کد خبر: ۴۷۲۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸ 03 August 2017

به گزارش تابناک اردبیل، علی ورودی امروز در جلسه بررسی و هماهنگی اجرای پروژه مهر در اردبیل اظهار داشت: آموزش و پرورش برنامه‌های ویژه‌ای برای پروژه مهر در سال 96 داشته که اجرای هر چه بهتر این پروژه نیاز به یک بسیج عمومی دارد.

وی با اشاره به سه پروژه مهم هدایت تحصیلی، ثبت‌نام و پروژه مهر در آموزش و پرورش گفت: امسال با تدابیری که در استان و به موازات آن در مناطق و نواحی به عمل آمد شاهد ثبت نام و هدایت تحصیلی بدون حاشیه بودیم و بدون شک این روند در مورد پروژه مهر نیز ادامه خواهد داشت.

ورودی با اشاره به افزایش 20 درصدی ظرفیت رشته علوم تجربی در مرکز استان تصریح کرد: شرط برگزاری آزمون تعیین رشته در شهریورماه منوط بر ظرفیت رشته‌های تحصیلی بوده که نظام جامع هدایت تحصیلی 10 سال زمان نیاز دارد تا جایگاه مطلوب خود را به دست آورد.

دبیر ستاد پروژه مهر استان اردبیل با بیان اینکه پروژه مهر امسال با هفت کارگروه کار خود را شروع کرده است، افزود: دو کارگروه انجمن اولیا و مربیان و مشارکت‌های مردمی نیز به کارگروه‌های پروژه مهر 96 اضافه شده‌اند.

وی با بیان اینکه شعار سال تحصیلی تا اول شهریورماه اعلام خواهد شد، اظهار کرد: حدود انتظارات روسای کارگروه‌های استان به مناطق و نواحی ارسال خواهد شد، بنابراین مناطق و نواحی ارائه هر چه بهتر مستندات پروژه مهر را در اولویت قرار بدهند.

ورودی از برگزاری مانور بازگشایی مدارس در روز یکشنبه 26 شهریورماه خبر داد و گفت: اکیپ‌های بازدید پروژه مهر از اول شهریورماه برای بازدید از فعالیت های پروژه مهر، در مناطق و نواحی حضور خواهند یافت که از مدیران و روسای مناطق و نواحی انتظار می‌رود تا برای آمادگی برای بازگشایی مدارس مانور منطقه‌ای نیز داشته باشند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: بهداشت عمومی مدارس، فضای ورزشی، حیاط پویا، بهسازی سرویس‌های بهداشتی، پرچم مدارس، ایجاد فضای پرنشاط در مدارس و برخی موارد دیگر از جمله شاخص‌هایی هستند که در پروژه مهر باید مد نظر قرار گیرد.

وی برگزاری جلسات توجیهی و تخصصی با مدیران مدارس در مورد تجزیه و تحلیل اهداف و برنامه‌های حوزه آموزش و پرورش را مهم دانست و افزود: تنها مدارس جامعه هدف پروژه مهر نیستند بلکه اداره‌های آموزش و پرورش مناطق و نواحی نیز از این امر مستثنی نیستند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار