بر اثر خواب آلودگی راننده
تصادف خونین در مسیر اردبیل به رضی و در سه‌راهی صحرا منجر به فوت ۳ نفر و مصدومیت ۲ نفر شد.
کد خبر: ۴۷۱۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴ 02 August 2017

به گزارش تابناک اردبیل، سرهنگ سیدحجت فتاحی اظهار داشت: تصادف خونین در مسیر اردبیل به رضی که بامداد امروز در سه‌راهی صحرا به سمت رضی به وقوع پیوست منجر به فوت سه نفر شده و دو مصدوم بر جای گذاشت.

وی با اشاره به جزئیات این تصادف بیان کرد: حوالی ساعت 2 بامداد امروز یک دستگاه سواری پراید بعد از بدرقه حاجیان از اردبیل به سمت گرمی در حال حرکت بوده که در سه‌راهی صحرا به سمت رضی به علت انحراف به چپ ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی راننده پراید با خودروی وانت‌ نیسان که در مسیر رضی به سمت اردبیل در حال حرکت بود برخورد می‌کند.

رئیس پلیس راه استان اردبیل افزود: در اثر برخورد این دو دستگاه خودرو، دو نفر سرنشین سواری پراید که یک خانم 30 ساله و دختر بچه یک ساله بودند و نیز راننده وانت نیسان در محل وقوع حادثه فوت شده و راننده سواری پراید و سرنشین عقب این خودرو که دختربچه 7 ساله بوده نیز مصدوم شده و برای مداوا به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل می‌شوند.

فتاحی با اشاره به اینکه بیشترین علت واژگونی خودرو در استان اردبیل خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان است، گفت: نکته قابل توجه در این زمینه موضوع احساس خستگی و خواب‌آلودگی بوده که اگر رانندگان به این امر توجه داشته و به محض احساس خستگی و خواب‌آلودگی توقف کرده و بعد از استراحت به مسیر ادامه دهند شاهد وقوع چنین حوادثی تلخ در جاده‌های استان نخواهیم بود.

وی با توصیه به رانندگان در زمینه مدیریت صحیح رانندگی در هنگام خستگی و خواب‌آلودگی تصریح کرد: برای خواب‌آلودگی در حین رانندگی نسخه‌ای قابل تجویز نیست مگر توقف و استراحت که انتظار می‌رود رانندگان به محض احساس خستگی و خواب‌‌آلودگی در نخستین مکان ایمن در مسیر توقف کرده و استراحت کنند و پس از آن به مسیر ادامه دهند تا با این امر و جلوگیری از حوادث تلخ زمینه به خطر افتادن جان خود و سایر هموطنان فراهم نشود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
این جاده اردبیل مشگین شهر و گرمی قتلگاه است تقریبا روزی نیست تصادف و کشته نداشته باشه. ایرادشم از جاده است جاده قدیمی و باریک و غیر استاندارد است و دوطرفه.

مسولین هم نشسته اند و چای می نوشند پشت میزشان و می فرمایند با احتیاط رانندگی کنید.

حالا جواب خانواده و بچه های این کشته ها را چه کسی می دهد؟
یه جایی مثل تهران هر روزی یک خط مترو احداث و افتتاح می شود یک جایی مثل اردبیل هم روزی سه نفر فوتی تو این مسیر خطرناک تحویل مردم می شود.
ای کاش بودجه بدهند و توجه کنند و این مسیر 4 بانده شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار