رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام از فراهم بودن شرایط بازگشت مجدد یکی دیگر از واحدهای تعطیل مستقر در شهرک صنعتی ایلام خبر داد .
کد خبر: ۴۶۸۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰ 27 July 2017

  به گزارش تابناک ایلام، مهندس «یاراله نصیری» در بازدید از واحد تعطیل شده "ریخته‌گری و تولید یراق آلات زاگرس" اظهار کرد: این شرکت در سال 93 با سرمایه گذاری بالغ بر 600 میلیون تومان بدون استفاده از تسهیلات بانکی و  از محل سرمایه شخصی در زمینه ریخته‌گری و تولید یراق آلات راه‌اندازی شده است .

وی اضافه کرد: در زمان فعالیت این واحد بیش از 12 نفر به صورت مستقیم مشغول به کار بوده‌اند و تعدادی از خانوارهای شهر چوار نیز به صورت غیرمستقیم در امر مونتاژ محصولات تولیدی به کارگیری شده‌اند .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: براساس بررسی‌های به عمل آمده این واحد از بازار مناسبی برخوردار بوده و برای فروش محصول مشکل خاصی ندارد.

نصیری با اشاره به اینکه تنها عامل غیر فعال شدن این واحد، نداشتن سرمایه در گردش است، یادآور شد: با توجه به وضعیت و امکانات موجود، شرایط و فرصت بازگشت مجدد به چرخه تولید فراهم است، بنابراین تلاش خواهیم کرد در اولین فرصت پیگیر تامین تسهیلات مورد نیاز در بخش سرمایه درگردش باشیم و امیدواریم در کمترین زمان این واحد تعطیل نیز فعالیت خود را مجددا شروع کند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار