کد خبر: ۴۶۷۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹ 27 July 2017

عاملان قتل بنیتا، دختر ۸ ماهه ای که در خودروی به سرقت رفته رها شد و بدلیل گرما، گرسنگی و تشنگی جان خود را از دست داد، در اعترافات خود به شرح جزئیات وقایع پرداختند.

متهم اصلی این پرونده که ۳۳ سال دارد اعتراف کرده است که روز ۲۹ تیر برای تهیه مواد مخدر همراه با دیگر متهم پرونده به منطقه مشیریه تهران رفتند و خودروی پدر این کودک را روشن و بدون سرنشین یافته و تصمیم به دزدین آن گرفتند.


پدر این کودک پیش از این گفته بود که پس از خارج کردن پراید خود از منزل برای بستن در پارکینگ، از خودرو پیاده شده بود که سارقان خودرو وی را همراه بنیتا ربودند.

در تصاویر دوربینهای مدار بسته نشان داده شده که پدر این کودک با گرفتن سپر جلوی ماشین قصد متوقف کردن سارقان را داشته است. یکی از متهمان در مصاحبه ای گفته است وقتی پشت فرمان نشستم، صاحب ماشین از خانه خارج شد و خودش را جلوی خودرو انداخت که من با ویراژ دادن توانستم او را پرت کنم و در بروم اما ۵۰ متر دورتر صدای بچه آمد.


این دو متهم، پس از جدا کردن قطعاتی از این خودروی پراید، آنرا در منطقه مامازند پاکدشت در حالی رها کردند که این نوزاد هشت ماهه هنوز در آن بود.

پس از آنکه این سارقان دستگیر و به جرم خود اعتراف کردند، پلیس خودرو را همراه با جسد نوزاد کشف کرد.

متهم اول در محل سکونتش بازداشت شد وپلیس توانست با اعترافات وی سارق دوم را که سابقه دار بود بازداشت کند.

دادستان پاکدشت اعلام کرده است که از آنجایی که متهم ادعا می کند وقتی خودرو را رها کرده هنوز بنیتا زنده بوده، جسد این کودک برای معاینات پزشکی و بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شده است. وی افزود :«در حال بررسی این موضوع هستیم که آیا قتل عمدی بوده یا خیر، البته هنوز زود است که به نتیجه برسیم. زیرا دیشب بعد از این که جسد کشف و اقدامات اولیه انجام شد، دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی صادر شد تا نهایتا معاینات انجام و کالبدشکافی انجام شود و پس از آن پزشکی قانونی نظرش را اعلام کند.»

مدیر کل پزشکی قانونی نیز روز چهارشنبه از تحویل گرفتن جنازه این کودک و آغاز آزمایشات برای کشف علت فوت خبر داد. وی گفت که علت مرگ بنیتا تا دو هفته آینده پس از انجام معاینات تخصصی پزشکی قانونی اعلام خواهد شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار