شهردار اردبیل گفت: با موافقت شورای شهر ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان شهری اردبیل خریداری و افزوده خواهد شد.
کد خبر: ۴۶۴۶۸۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۲ 22 July 2017

تابناک اردبیل: حمید لطف‌اللهیان اظهار کرد: قرار شده است با پرداخت تسهیلات از طریق پست بانک و با رقم ۵۱۰ تا ۵۵۱ میلیون تومان این اتوبوس‌ها از ایران خودرو دیزل خریداری شده و به ناوگان اتوبوس‌های شهری اردبیل افزوده شود.

وی با بیان اینکه شهرداری تلاش می‌کند تا با رایزنی و هماهنگی وزارت کشور و سایر نهادها ناوگان شهری خود را اعم از اتوبوس، مینی‌بوس و تاکسی نوسازی کند، عنوان کرد: عمر ناوگان شهری اردبیل در بخش اتوبوس و تاکسی مناسب است و درصدد کاهش عمر مینی‌بوس‌های فعالی هستیم که در سطح شهر به مردم سرویس ارائه می‌کنند.

شهردار اردبیل با بیان اینکه اغلب این اتوبوس‌های شهری جدید با واگذاری به خود مردم زمینه رفاه و آسایش عموم هموطنان را فراهم می‌آورد، گفت: با حمایت جدی از صاحبان این خودروها تلاش بر این است تا خدمات‌رسانی به عموم مردم به شکل مطلوب و شایسته انجام شود.

لطف‌اللهیان با بیان اینکه در چند سال اخیر توجه جدی به حوزه توسعه و تقویت ناوگان عمومی شهری شده است، یادآور شد: آنچه که در زمینه تقویت و توانمندی تردد روزانه مردم با نوسازی ناوگان انجام می‌شود در کنار کمک به تسهیل در عبور و مرور زمینه کاهش آسیب‌ها در حوزه محیط زیست و آلاینده‌ها را نیز فراهم می‌آورد.

ساوالان خبر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار