رئیس حوزه هنری استان اردبیل گفت: با هماهنگی‌ها و اقدامات انجام یافته نمایش "شاه اسماعیل صفوی" چهارم مرداد ماه روز ملی اردبیل به اجرا در می‌آید.
کد خبر: ۴۶۴۶۳۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵ 22 July 2017
به گزارش تابناک : امیر رجبی بعد از ظهر امروز در جلسه تشریح برنامه‌های روز ملی اردبیل اظهار داشت: با هماهنگی‌ها و اقدامات انجام یافته و با هدف معرفی نقش مهم خاندان صفویه در رشد و شکوفایی اسلام نمایش "شاه اسماعیل صفوی" چهارم مرداد ماه روز ملی اردبیل به اجرا در می‌آید.

وی افزود: تمام هدف ما بر این است که اجازه ندهیم نقش تاریخ در زندگی ما به ویژه نسل‌های جوان کمرنگ شود و برای تحقق این اهداف نیاز است که مسئولان و دست‌اندرکاران مربوطه همکاری و مشارکت‌های همه‌جانبه‌ای با ما هم داشته باشند و در این زمینه ما را رهنمون شوند.

رئیس حوزه هنری استان اردبیل گفت: این نمایش که به کارگردانی غریب منوچهری و به روایت علی حسن‌زاده تولید شده است به طور حتم می‌تواند در زنده شدن تاریخ بسیار موثر باشد و مفاخر ملی کشور را به همگان معرفی کند که امیدواریم این اهداف هر چه سریع‌تر تحقق یابد.

رجبی بیان کرد: امیدواریم که انجام این اقدامات توسط هنرمندان استان به همین منوال ادامه یابد و بتوانیم آثار مفاخر دیگری را نیز به همین ترتیب تولید کنیم و شاهد ترویج تمدن و تاریخ اسلامی در منطقه باشیم، چرا که معرفی تاریخ اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید این موضوع به طور همه‌جانبه مورد توجه واقع شود.

وی تصریح کرد: با تمهیدات اندیشیده شده روزهای چهارم و پنجم مرداد ماه این نمایش ساعت 21:30 دقیقه در مجتمع فدک به اجرا در می‌آید که از عموم مردم استان انتظار داریم که برای دیدن این نمایش در این سالن حضور یابند.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
در قرن بیست ویکم هنوز هم عده ای به شاه اسماعیل چسبیده اند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار