مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل گفت: امسال 89 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال برای توسعه فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال در استان به کارآفرینان پرداخت شد.
کد خبر: ۴۶۴۶۰۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵ 22 July 2017
به گزارش تابناک : محمد حسن شاهنده روز شنبه افزود: این میزان تسهیلات در اختیار ۵۳۳ نفر برای ایجاد مشاغل خانگی، خوداشتغالی، کارآفرینی و کارفرمایی به متقاضیان پرداخت شده است.
وی بیان کرد: دولت ۱٫۵ میلیارد دلار برای اشتغال روستائیان در نظر گرفته که این مبلغ در قالب تسهیلاتی با سود یک رقمی در اختیار صندوق کارآفرینی امید، بانک توسعه تعاون، بانک کشاورزی و پست بانک به عنوان بانک های عامل پرداخت کننده تسهیلات اشتغال قرار می گیرد.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه ۱۰ درصد از سرمایه گذاریها از طریق بانک ها برای اشتغال در روستاها انجام می شود با این احتساب حداکثر ۱۰ درصد نیز به توسعه اشتغال در حوزه کسب و کار کمک خواهد شد.
شاهنده حمایت از طرحهای اشتغال روستایی را از اهداف و برنامه های صندوق استان عنوان نموده و افزود: با توجه به بررسی های انجام شده و شناسایی روستاهای دارای پتانسیل استان از جمله آلوارس، کزج، کورعباسلو و … طرح های روستایی اولویت دار و اشتغالزا با هدف ایجاد و راه اندازی کسب و کارهای روستا محور حمایت مالی می شوند.
این صندوق در شهرستان خلخال نیز در زمینه کشت بادام زمینی فعالیت های مطلوبی داشته است.




منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار