آیا این یک مسافرت تفریحی است
اگر آقای تاج واقعاً دلشان به فوتبال اردبیل می سوزد،هماهنگی بفرمایند تا یکی از هزاران شرکت صنعتی در اصفهان اسپانسر یک تیم فوتبال در اردبیل باشد!
کد خبر: ۴۶۴۵۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲ 22 July 2017

به گزارش تابناک اردبیل، صمد نوتاش رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل در خبری اعلام کرد که سوم و چهارم مردادماه سال جاری مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشوربا هدف آنچه که بررسی مشکلات فوتبال استان عنوان شده است به اردبیل سفر می‌کند.

او این را هم گفته که مهدی تاج قصد دارد تا از امکانات ورزش فوتبال و فوتسال استان نیز بازدید کرده و در این باره با مسئولان استان جلساتی داشته باشد.

جالب تر این که رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل با خوش بینی خاصی ابراز امیدواری کرده که این سفر فرصتی برای رفع مشکلات فوتبال و زمینه تسهیل و توسعه فوتبال استان باشد.

اظهارات آقای صمد نوتاش که او اطلاع دقیقی از امکانات ورزش فوتبال و فوتسال استان دارد، بیشتر به شوخی و مزاح شبیه است تا واقعیت! چرا که رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل بهتر از همه می داند اطلاق عبارت "امکانات ورزشی فوتبال استان" با توجه به وضعیت موجود،انتظاری در ذهن ایجاد می کند که گویی به تناسب پیشینه فوتبال استان،"چیزی" وجود دارد در حالی که اگر منطقی بیاندیشیم، این استان در زمینه یاد شده "هیچ" هم ندارد.  

 

از طرفی انتظار نداشته باشیم که دستاورد آقای مهدی تاج اصفهانی! زمینه سازی برای توسعه فوتبال استان باشد چه بسا او قصد دارد این بار در حاشیه سفر تفریحی خود به منطقه خوش آب و هوای کشور و استفاده مناسب از فقدان امکانات و محرومیت، مسئولیت خطیر شناسایی استعدادهای استان را که نیازمند بودجه و هزینه خاصی نیست، برعهده گرفته و به باشگاههای فوتبال کشور که با پشتیبانی صنایع مادر فعالیت می کنند، هدایت کند(هر چند به این هم امیدی نیست).

این یک امر بدیهی است که پایه اصلی شکل گیری، تداوم و پایداری باشگاههای ورزشی فوتبال، حمایت بخش های اقتصادی و صنعتی است که خوشبختانه استان اردبیل در این زمینه بخصوص فاقد هر گونه امکانات صنعتی و اقتصادی است و اگر آقای تاج واقعاً و از عمق وجود دلشان به فوتبال اردبیل می سوزد،هماهنگی بفرمایند تا یکی از هزاران شرکت صنعتی و اقتصادی در اصفهان اسپانسر یک تیم فوتبال در اردبیل باشد!

ضمن این که اگر این کار هم از عهده ایشان بر نمی آید، کمک کنند تا زیرساخت های کمپ ورزشی سرعین برای پذیرایی از تیم های بزرگ فوتبال فراهم شود تا بلکه از این طریق فدراسیون فوتبال هم گزارشی برای ارائه عملکرد در حوزه تحقق اقتصاد مقاومتی داشته باشد.

و ...

بیوگرافی مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال +عکس

مهدی تاج (متولد یک بهمن ۱۳۳۸ در اصفهان)؛ با برکناری علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال شد. او پیش از این سابقه عضویت در هیئت مدیره باشگاه‌های ذوب آهن، سپاهان و پرسپولیس را دارد و همچنین مدیرعامل باشگاه سپاهان نیز بوده است. وی از سال ۱۳۸۰ به مدت 10 سال مدیر مسئول روزنامه جهان فوتبال بود. مهدی تاج ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ با کسب ۵۰ رای از مجموع ۷۳ رای اخذ شده در مجمع فدراسیون فوتبال، رئیس جدید فدراسیون فوتبال ایران شد.

برخی سوابق مدیریتی مهدی تاج:

معاون بنیاد استان اصفهان۱۳۵۹-۱۳۶۲

قائم مقام و مسئول اداره کل بازرگانی استان اصفهان ۱۳۶۷-۱۳۷۳

معاون فروش و صادرات شرکت سهامی ذوب آهن۱۳۷۳-۱۳۷۹

معاون فروش و عضو هیات مدیره فولاد مبارکه۱۳۷۹-۱۳۸۴

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره فولاد غدیر۱۳۷۸-۱۳۸۶

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت فولاد متیل

سوابق  ورزشی مهدی تاج:

 مدیرعامل باشگاه سپاهان

رئیس هیات مدیره باشگاه ذوب آهن

رئیس هیات مدیره باشگاه سپاهان

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس

دبیرکل اتحادیه مدیران فوتبال کشور

نایب رئیس فدراسیون فوتبال

رئیس کمیته تیم‌های ملی فوتبال ایران

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال

 
انتهای پیام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار