معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اردبیل گفت که 32 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی در این استان به بهره برداری رسیده و در ایام هفته بهزیستی تحویل مددجویان می شود.
کد خبر: ۴۶۳۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱ 20 July 2017
به گزارش تابناک : خسرو امیدوار روز پنجشنبه در آیین افتتاح مسکن های مددجویی درروستای قره شیران و خانه شیر شهرستان نیر افزود: پارسال 82 واحد مسکن مددجویی بهزیستی احداث و تحویل متقاضیان شده است.
وی بیان کرد: برای احداث هر یک از این واحدها 180 میلیون ریال به صورت بلاعوض و150 میلیون ریال به صورت وام قرض الحسنه از سوی بنیاد مسکن در اختیار مددجویان قرار گرفته است.
امیدوار بیان کرد : در راستای مسکن دار کردن مددجویان بهزیستی به خانواده هایی که در روستاها ساکن بوده و دارای 2معلول می باشند 180 میلیون ریال و به خانواده های شهری نیز300 میلیون تسهیلات پرداخت می شود.
به گزارش ایرنا، معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اردبیل همچنین در آیین افتتاح دفتر جمع آوری و توزیع نذورات، کالا و لوازم خانگی مازاد بر مصرف خیران و بانوان نیکوکار شهرستان نیرگفت : برای اولین با در استان اردبیل این دفتردر نیر دایر می شود و خیرانی که قصد کمک به افراد تحت پوشش بهزیستی دارند می توانند وسایل مورد نیاز را به این دفتر اهدا کنند.
وی تاکید کرد که اگر کمک و مساعدت خیران در استان اردبیل نباشد بهزیستی استان با مشکل اساسی مواجه می شود و قصد داریم چنین دفاتری را در بقیه شهرستان های دیگرجهت کمک به افراد تحت پوشش بهزیستی و نیازمندان دایر کنیم.
امیدوار همچنین از تلاش برای ایجاد زمینه های اشتغال برای مددجویان تحت پوشش خبر داد و اضافه کرد: در این راستا به مددجویان 150 میلیون ریالی به صورت قرض الحسنه ارائه می شود.
دراستان اردبیل 42 هزار نفر شامل معلولان ، سالمندان و زنان بدسرپرست و بی سرپرست تحت پوشش بهزیستی می باشند.
شهرستان نیر در 30 کیلومتری جنوب غرب اردبیل واقع است .





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار