مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: به‌غیر از واحدهایی که مشکل معرض دارند پرونده تمامی واحدهای مسکن مهر استان اردبیل نیمه نخست امسال بسته می‌شود.
کد خبر: ۴۶۰۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴ 16 July 2017
به گزارش تابناک : محبوب حیدری بعد از ظهر امروز در بازدید از مسکن مهر شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: تعداد 41 هزار و 353 واحد مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر از ابتدای شروع این طرح در استان اردبیل برنامه‌ریزی شده که از این تعداد 39 هزار و 349 واحد تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی بیان کرد: از دو هزار و 144 واحد مسکن مهر باقیمانده تعداد یک هزار و 33 واحد عارضه‌دار در شهر اردبیل به تعداد 648 واحد، شهر گرمی به تعداد 81 واحد، شهر مشگین‌شهر به تعداد 260 واحد و در سایر شهرهای استان 44 واحد است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: به غیر از واحدهای عارضه‌دار، تعداد یک هزار و 111 واحد مسکن مهر در حال تکمیل بوده که بیشترین این واحدها در شهرستان پارس‌آباد است و با تکمیل این واحدها تا پایان شهریورماه امسال پرونده مسکن مهر به غیر از واحدهای عارضه‌دار در سطح استان در شهرهای بالای 25 هزار نفر بسته خواهد شد.

حیدری با اشاره به خدمات عمومی مسکن‌های مهر در سطح استان گفت: در بحث خدمات عمومی و بهداشت در شهرک‌های مهر استان اردبیل اداره کل راه و شهرسازی موظف است زمین‌های مورد نظر با کاربری های عمومی و بهداشتی را در اختیار دستگاه‌های متولی بهداشت و درمان قرار داده تا از طریق آنها با برنامه‌ریزی و با توجه به نیازها احداث ساختمان‌های بهداشتی و درمانی تعریف شده و عملیاتی شود.

وی تصریح کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل آمادگی دارد در هر جا از شهرک‌های مسکن مهر در سطح استان، زمین با کاربری ورزشی باشد برای ساخت اماکن ورزشی در اختیار دستگاه متولی امر ورزش قرار دهد. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار کرد: ارائه خدمات شهری در شهرک‌های مسکن مهر که به اتمام رسیده و تحویل شهرداری‌ها شده است بر عهده شهرداری‌ها بوده و موظف هستند تا نسبت به ارائه خدمات همانند سایر نقاط شهری در شهرک‌های مهر اقدام کنند.

حیدری افزود: در مسکن‌های مهر در سطح استان هر واحد که به مرحله فروش اقساطی رسیده است با معرفی به بانک اقساط‌بندی شده و سند واحد به نام صاحب ملک ثبت و صادر می‌شود.

وی بیان کرد: تمام هزینه‌های آماده سازی و محوطه سازی و آسفالت شهرک‌های اندیشه و نیایش اردبیل توسط اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل به شهرداری اردبیل پرداخت شده و شهرداری متعهد شده تا اقدام لازم را در این شهر‌کها انجام دهد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: استان اردبیل در بحث ارزیابی کشوری مسکن مهر جزو پنج استان برتر بوده و تمام تلاش اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل جلب رضایت شهروندان و اتمام تمامی واحدهای باقیمانده اعم از عارضه‌دار و سایر واحدهاست.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار