دادستان اردبیل آخرین وضعیت پرونده قتل آتنا اصلانی دختر هفت ساله پارس آبادی گفت: وفق دستور رياست محترم قوه قضاييه و رياست محترم دادگستري كل استان، پرونده به صورت فوق العاده در حال رسیدگی است و در مرحله تحقیقات تکمیلی قرار دارد.
کد خبر: ۴۶۰۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴ 16 July 2017
به گزارش تابناک : ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب اردبیل در رابطه با آخرین وضعیت پرونده قتل آتنا اصلانی دختر هفت ساله پارس آبادی گفت: وفق دستور رياست محترم قوه قضاييه و رياست محترم دادگستري كل استان، پرونده به صورت فوق العاده در حال رسیدگی است و در مرحله تحقیقات تکمیلی قرار دارد.

وی از مردم خواست که به شایعات منتشره پیرامون این حادثه در فضای مجازی توجه نکنند و فقط به اخبار منعکس شده از سوی مراجع قضایی استناد کنند.

دادستان اردبیل تصریح کرد: مطابق قانون روند تحقیقات پرونده‌های کیفری محرمانه است و کسی نمی‌تواند در خصوص این مسائل اظهار نظر، گمانه زنی یا شایعه سازی کند.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: طبق قانون مجازات اسلامی و قانون مطبوعات، شایعه پراکنی و تنش آفرینی پیرامون یک پرونده جرم محسوب شده و مستوجب تعقیب کیفری است و انتظار می‌رود عموم مردم و اصحاب رسانه در اطلاع رسانی‌ها و کسب اخبار این موضوع را مدنظر قدرار دهند.

عتباتی یادآور شد: با کسانی که در رابطه با این حادثه اقدام به شایعه پراکنی و تنش آفرینی کنند مطابق مقررات کیفری برخورد خواهد شد.





منبع : میزان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار