استاندار اردبیل گفت: کارخانه نساجی تجارت زرین (سبلان پارچه) شرکت بزرگی است که در صورت حل مشکل آن زمینه اشتغال 2 هزار نفر فراهم می شود.
کد خبر: ۴۶۰۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳ 16 July 2017
به گزارش تابناک : دکتر مجید خدابخش در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اردبیل افزود: در حال حاضر این کارخانه بصورت ناقص و نیمه فعال کار می کند و در اختیار اداره تسویه ورشکستگی قوه قضائیه قرار گرفته است.
وی گفت: این شرکت معتبر دارای برند فروش است اما گردش نقدینگی آنها کفاف نمی کند و دلیل آن هم مقرون به صرفه نبودن اجاره بهای شرکت می باشد.
استاندار اردبیل با اشاره به میزان اجاره بهای این شرکت افزود: پنج میلیارد و 500 میلیون ریال اجاره بهای ماهانه این شرکت است که برای سرمایه گذار مقرون به صرفه نبوده و حتی با این میزان اجاره بها شرکت قادر به پرداخت حقوق کارگران نیست.
دکتر خدابخش بیان کرد: در جلسه ای با حضور نمایندگان استان با مدیرعامل بانک تجارت و رئیس اداره ورشکستگی قوه قضائیه مقرر شد ضمن بررسی مشکلات موجود برای خروج ار بحران کارخانه نساجی تجارت زرین راهکار های لازم ارائه شود.
استاندار اردبیل اعتماد به بخش خصوصی از سوی بانک های عامل را ضروری خواند و گفت: در این استان 2 کمبود و خلاء وجود دارد ، یکی نبود شرکت مشاوره ای مدیریت و دیگری هم نبود شرکت های حسابرسی است که مشکلاتی را برای شرکت های خصوصی بوجود آورده است.
کارخانه تجارت زرین (سبلان پارچه اردبیل) چرخه کامل تبدیل پنبه به نخ و نخ به انواع منسوجات و پارچه‌ها را دارد و با توجه به ظرفیت بالای این مجموعه، توان جذب مجموع تولید پنبه دشت مغان را نیز دارا می‌باشد.

 




منبع : پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار