شهردار اردبیل گفت: باتوجه به اهمیت توسعه سرانه فضای سبز در اردبیل در دستور کار داریم پارکهای جدیدی را در مناطق نمونه گردشگری شهر اردبیل احداث کنیم.
کد خبر: ۴۶۰۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹ 15 July 2017

به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در بازدید دوره‌ای از پروژه‌های در حال اجرای مجموعه شورابیل با اشاره به پیشرفت قابل توجه پروژه‌های عمرانی مجموعه گردشگری شورابیل اظهار داشت: پروژه‌های عمرانی منطقه نمونه گردشگری شورابیل که از چند سال گذشته به صورت مستمر در حال اجراست و در چند شیفت کاری عملیات اجرایی آنها پیش می‌رود هم‌اکنون از پیشرفت فیزیکی خوبی برخودار هستند که راه‌اندازی بزرگترین رینگ پیاده‌روی کشور در دور این دریاچه یکی از این پروژه‌های عظیم عمرانی و شهری بود.

وی با اشاره به اهمیت افزایش سرانه فضای سبز در مناطق مختلف شهر اردبیل افزود: در دستور کار داریم تا به منظور استفاده بهتر و بیشتر همشهریان از فضای سبز پارکهای جدیدی را در محوطه شورابیل و مناطق نمونه گردشگری اردبیل احداث کنیم که در همین زمینه کاشت بیش از 5 هزار اصله نهال در شورابیل در طول سال یکی از این اقدامات موثر در زمینه افزایش سرانه فضای سبز در اردبیل بود.

شهردار اردبیل با بیان اینکه پروژه‌ها و طرحهای عمرانی و شهری اردبیل با جدیت هرچه تمام‌تر در حال پی‌گیری است، اظهار کرد: در راستای تکمیل و بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی و شهری اردبیل در نظر داریم تا تنها پارک صخره‌ای اردبیل واقع در دریاچه شورابیل را که با پیشرفت 50 درصدی در حال اجراست هرچه زودتر در ردیف پروژه‌های عمرانی دارای اولویت در بهره‌برداری قرار دهیم.

لطف‌اللهیان بیان کرد: توسعه فضای سبز باتوجه به اینکه یکی از ارکان اصلی در مدیریت شهری محسوب شده در همین راستا توسعه سرانه فضای سبز در اردبیل بیش از پیش مدنظر ارگانهای مربوطه به ویژه شهرداری اردبیل بوده که در نظر داریم تا با همکاری سایر دستگاههای ذی‌ربط هرچه سریعتر اقدامات لازم و اساسی را در راستای توسعه فضای سبز در اردبیل را انجام دهیم.

وی گفت: به منظور توسعه فضای سبز ما طی سال گذشته عملیات اجرایی پارک صخره‌ای و آبی را در محوطه دریاچه شورابیل اردبیل آغاز کردیم که این پروژه عمرانی در حال‌حاضر در دست تکمیل بوده که خوشبختانه از پیشرفت قابل توجهی در روند اجرای عملیات احداث و بهره‌برداری آن مواجه هستیم.

شهردار اردبیل افزود: شهرداری اردبیل سعی دارد تا با ایجاد شرایط لازم در منطقه نمونه گردشگری شورابیل لحظات خوشی را برای همشهریان و گردشگران داخلی و خارجی رقم بزند که در سری پروژه‌های شهری و عمرانی اردبیل اجرای طرح نرده و ترمو وود آمفی تئاتر شورابیل نیز به دلیل تغییر نقشه و ابعاد آن پس از اجرای نقشه جدید اجرا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار