اعترافات سریالی قاتل ادامه دارد
به گفته دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل علیرغم گذشت مدت طولانی از قتل، تیم پزشکی آثار آزار و اذیت جنسی را تایید کرد.
کد خبر: ۴۵۸۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸ 13 July 2017

به گزارش تابناک اردبیل، سید عبدالله طباطبایی دادستان عمومی وانقلاب پارس آباد  گفت : جسد خانمی که دوسال پیش درکنار روستای مجید آباد پیدا شده بود توسط همین شخص به قتل رسیده بوده که درجریان بازجویی به آن اعتراف کرد.

با اشاره به اینکه از سال ۸۹ قتل و مفقودی های داریم که با بازجویی از قاتل آتنا برای کشف آنها تلاش می کنیم، افزود: با اعتراف قاتل آتنا احتمال اینکه وی به قتلهای سریالی مرتکب شده یا دست داشته باشد بیشتر است لذا تحقیقات و بازجویی از قاتل ادامه دارد وخبرهای تکمیلی به محض روشن شدن جریانات به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی گفت: روز کشف جسد که حدود ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۱۹ تیرماه بود با یک بشکه آبی رنگ پلاستیکی مواجه شدیم که جنازه بصورت نایلون پیچ و داخل خاک مدفون شده بود.

دادستان عمومی وانقلاب پارس آباد گفت: پبدلیل دمای زیاد هوا و محیط نگهداری جسد بعد از ۲۲ روز بدن آتنا فساد نعشی شده بود و جسد بدون زخم و ضربه سالم فیزیکی و از طریق خفه گی به قتل رسیده است.

وی ادامه داد: قاتل ساعت ۲ بامداد روز سه شنبه ۲۰ تیرماه در حضور بنده و بازپرس و کارآگاهان آگاهی به قتل اعتراف کرده اند که ویدیو گرفته شده است.

وی گزارش کشف جنازه در پارکینگ منزل را توسط همسر و برادر متهم عنوان کرد و گفت:بعد از اینکه همسر و برادر قاتل با یک شی مبهم و مشکوک در مغازه زیر آپارتمان که توسط متهم بعنوان پارکینگ خودرو مورد استفاده قرار می گیرد،مواجه می شوند،موضوع را به کلانتری گزارش کرده و سبب کشف جسد در داخل ظرف بزرگ(بشکه پلاستیکی)می شوند.

طباطبایی ضمن توصیه اکید جهت دور از هرگونه اظهار نظر های غیرمسئولانه و نابجا،تاکید کرد: شایعاتی که در خصوص جزئیات این حادثه در فضای مجازی و واقعی و محافل،نظیر سلاخی شدن جسد،مشکلات روانی قاتل،دست داشتن فرد خودکشی کننده در جریان این پرونده،دخل و تصرف مقتول در پرونده و سایر گمانه زنی ها دست به دست میشود،کاملا منافی با واقعیت است و با انتشار دهندگان اینگونه شایعات و جو سازی ها برخورد قانونی خواهد شد.

آتنا قربانی آزار جنسی قاتل قرار گرفته است

دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل گفت: پس از بررسی‌های انجام یافته سرانجام نتیجه تحقیقات پزشکی قانونی "آتنا اصلانی” مشخص شد و در نهایت تیم پزشکی آثار آزار و اذیت جنسی را تائید کرد.

ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل ضمن تسلیت به خانواده آتنا اصلانی و ابراز همدردی با شهروندان شهرستان پارس آباد در گفت‌وگو با میزان انگیزه قاتل این دختر هفت ساله پارس آبادی را اعلام کرد.

با دستور دادستان مرکز استان اردبیل تیم چهار نفره از متخصصان پزشکی قانونی با دقت معاینه جسد را انجام دادند.

وی افزود: علی‌رغم این که مدت طولانی از زمان قتل نونهال پارس‌آبادی می‌گذرد ولی تحقیقات پزشکی قانونی این موضوع را تائید کرد و پرونده وارد فاز جدیدی شد که تمامی اقدامات و بررسی‌های لازم در این زمینه همچنان با جدیت و اهتمام ویژه ادامه دارد تا بتوانیم تمامی رازهای پنهان این ماجرای پر فراز و نشیب را برای همگان مشخص کنیم.

عتباتی بیان کرد: وفق دستور ریاست دادگستری استان اردبیل و با نظارت دادستان مرکز استان، روند پرونده به صورت فوق العاده و خارج از نوبت مورد بررسی و رسیدگی قرار خواهد گرفت و تمام تلاش و اهداف ما مبنی بر این محور خواهد بود تا بتوانیم عدالت را به طور کامل در حق این طفل معصوم ادا کنیم و حق او را از قاتلش بستانیم.

وی تصریح کرد: از عموم مردم انتظار داریم تا آرامش خود را در این زمینه حفظ کنند تا بتوانیم بررسی این پرونده را در کم‌ترین زمان ممکن به اتمام برسانیم و اخبار موثق را در اختیار هموطنان قرا دهیم.

قاتل ۴۲ ساله، متاهل، دارای فرزند و سابقه دار است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار