پیکر آتنا اصلانی دختربچه هفت ساله پارس آبادی امروز در میان خیل انبوهی از مردم در آق مزار این شهر تشییع و دیده در خاک گشود.
کد خبر: ۴۵۸۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹ 12 July 2017

به گزارش تابناک اردبیل، آتنا اصلانی کودک هفت ساله پارس آبادی که 22 روز پیش توسط فردی به نام (ا - جعفرزاده) در یک رنگرزی به قتل رسیده بود، صبح امروز روی دستان خیل عظیم مردم تشییع و در بستر خاک سرد خوابید.

چهارشنبه، 21 تیرماه ماه آرامستان آق مزار (سید علیش) واقع در محله ایثارگران شهر پارس آباد میزبان خیل عظیمی از مردم و مسوولانی بود که آمده بودند تا با پیکر این کودک پارس آبادی که به سارای مغان شهرت یافته بود وداع و او را تا منزل گاه ابدیش بدرقه کنند.

فرماندار، دادستان، فرماندهان نیروی انتظامی، هنگ مرزی و سپاه، شوراهای اسلامی شهر و شهردار، جمعی از روسای ادارات و ... از جمله حاضران در مراسم تشییع آتنا بودند. ازدحام جمعیت در مراسم به حدی بود که انتقال پیکر این دختربچه فقید به سختی انجام شد.

امروز از پیر و جوان و کودک و نوجوان همه آمده بودند تا با آتنا کوچولو خداحافظی کنند. اشک و ماتم و غم و اندوه در خیل انبوهی از مردم موج می زند اما چه می شد کرد این تقدیری بود که برای آتنای 7 ساله نوشته شده بود تا به این زودی از جمع دوستان و خانواده‌اش جدا شده و راهی خانه ابدی شود.

نماز میت این مراسم به امامت حجت الاسلام امین پورمحمد اقامه شد و در ادامه در حزن و اندوه مردم، پیکر آتنا دختر معصوم 7 ساله پارس‌آبادی از جمع دوستان و خانواده‌اش جدا شده و در خانه ابدی خود آرام گرفت.

در ادامه پدر و مادر آتنا اصلانی با قدردانی از حضور مردم و مسوولان در تشییع پیکر فرزندشان افزودند: مردم داغدار مغان نمی‌دانم اگر شما همشهریان عزیز شریک ناله‌ها و غصه‌های ما در اندوه آتنا نمی‌شدید چگونه می‌توانستیم از این مصیبت دق مرگ نشویم.

امروز همچنین خیابان‌ امام خمینی (ره) به طرف محله ایثارگران پارس‌آباد به حدی شلوغ بود که در مراسم تشییع آتنا جای سوزن انداختن نبود.

///

///

///

///

///

///

///

///

////

///

///

///

///

///

///

///

///

///

//

///

///

///

///

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
الله رحمت اِلسین. بیر مَلَک (فرشته) ایدی کی اینسان لار آراسن نان گدی.
نادیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۶
عالیےیییقققققق
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار