ترسیده بودم و جسدش را داخل ساکی گذاشتم و آن را به پارکینگ بردم و در بشکه پلاستیکی مخفی کردم تا سر فرصت در محلی خلوت رها کنم اما....
کد خبر: ۴۵۸۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳ 12 July 2017
به گزارش تابناک اردبیل، 28خرداد امسال خبر گم‌شدن دختربچه هفت‌ساله‌ای به نام آتنا در پارس‌آباد پیچید. پدر آتنا سال‌ها بود که در خیابان پزشکان دستفروشی می‌کرد. آتنا که به گفته اطرافیانش دختری باهوش و خوش‌زبان بود، گاهی به او کمک کند. روز حادثه هم آتنا کنار بساط پدرش بود.
سیدعبدالله طباطبایی، دادستان شهرستان پارس‌آباد در گفت‌وگو با همشهری می‌گوید: آتنا زمان‌هایی که کنار بساط پدرش بود، برای استفاده از دستشویی یا خوردن آب به مغازه رنگرزی که در نزدیکی بساط پدرش بود، می‌رفت. صاحب مغازه مردی ۴۰ساله بود که آتنا و پدرش را از مدت‌ها قبل‌ می‌شناخت. آن روز هم بی‌آنکه پدرش متوجه شود، آتنا راهی مغازه مرد ۴۰ساله شد غافل از اینکه او نقشه شومی برایش کشیده بود.
زمان گم شدن
ساعتی از رفتن آتنا می‌گذشت و پدرش که آن به تصور اینکه او به خانه برگشته است، به کارش ادامه داد. از سوی دیگر مادر آتنا تصور می‌کرد که دخترش نزد پدرش است و همین باعث شد که تا چند ساعت بعد کسی متوجه ناپدیدشدن دختربچه نشود. عصر آن روز وقتی مرد دستفروش بساطش را جمع کرد وراهی خانه شد،معلوم شد که آتنا گم شده و کسی ازاو خبر ندارد.
یک مظنون
دادستان پارس‌آباد می‌گوید: خانواده دختربچه بعد ازجست‌وجوی بسیار، وقتی ردی از او پیدا نکردند ماجرا را به کلانتری گزارش کردند.
فرضیه اینکه او قربانی سرقت شده باشد، قوت گرفت؛ چرا که آتنا آن روز ۶النگو، انگشتر و گوشواره همراه خود داشت و احتمال می‌رفت که قربانی دزدان طلا شده باشد. در محلی که پدر آتنا دستفروشی می‌کرد، چند مغازه و بانک وجود داشت که مجهز به دوربین‌های مداربسته بودند. مأموران به بازبینی فیلم‌های ضبط‌شده توسط این دوربین‌ها پرداختند.

دوربین یکی از مغازه‌ها لحظه‌ای که آتنا قدم‌زنان در پیاده‌رو می‌رفت و از بساط پدرش دور می‌شد را ضبط کرده بود. اما دوربین بانکی که در همان مسیر و چندین متر آن‌طرف‌تر بود تصویری از دختربچه ضبط نکرده بود. پس بی‌شک او پس از عبور از مقابل دوربین اول و رسیدن به دوربین دوم، ناپدید شده بود.
مأموران وقتی متوجه شدند که در این مسیر، مغازه رنگرزی مرد ۴۰ساله‌ای وجود داشته که آتنا گاهی اوقات برای خوردن آب به آنجا می‌رفت، حدس زدند که وی روز حادثه نیز به این مغازه رفته و پس از آن ناپدید شده است.
به این ترتیب مرد رنگرز به‌عنوان نخستین مظنون پرونده تحت بازجویی قرار گرفت اما مدعی شد که آن روز دختربچه را ندیده و او اصلا به مغازه‌اش نیامده است.

در جست‌وجوی سرنخ
مرد رنگرز که۵سابقه کیفری نیز داشت انکار کرد. ۵روز از ناپدیدشدن آتنا بازپرس پرونده دستور بازداشت مرد رنگرز را صادر کرد.
دادستان پارس‌آباد می‌گوید: متهم در همه مراحل بازجویی اظهار بی‌گناهی می‌کرد و در این مدت‌ ۲بار دستور بازرسی مغازه ومحل زندگی مظنون پرونده صادر شد. مأموران با حکم قضایی راهی آنجا شدند وهمه جا را بادقت گشتند اماهیچ سرنخی به‌دست نیامد. تا متوجه شدیم مرد رنگرز در ساختمانی که زندگی می‌کند پارکینگ ندارد و در پارکینگی در محل نزدیکی محل زندگی پارک میکند.
صحنه هولناک
عصر دوشنبه ۱۹تیرماه، تیم‌های تحقیق وارد پارکینگی شدند داخل پارکینگ با یک بشکه پلاستیکی روبه‌رو شدند که در گوشه‌ای قرار داشت. داخل بشکه پر از خاک بود. اما زمانی که مأموران خاک را کنار زدند به یک کیسه پلاستیکی رسیدند که جسد بی‌جان دختربچه گمشده در داخل آن پیدا شد. بررسی‌ها نشان می‌داد او در همان زمانی که ناپدید شده بود، به قتل رسیده است.

اعتراف به جنایت
با پیدا شدن جسد آتنا کوچولو و انتقال آن به پزشکی قانونی، بازجویی از مرد رنگرز ادامه یافت.
این مرد به قتل آتنا اعتراف کرد. او گفت: دو، سه روزی بود که با دیدن آتنا و طلاهایش وسوسه شده بودم. روز حادثه به مغازه‌ام آمد که آب بخورد و چون کسی آنجا نبود، به طرفش رفتم. خواستم نقشه‌ام را اجرا کنم اما او شروع کرد به فریاد زدن. برای همین دستم را روی دهانش گذاشتم و وقتی به‌خودم آمدم که دیگر نفس نمی‌کشید. ترسیده بودم و جسدش را داخل ساکی گذاشتم و آن را به پارکینگ بردم و در بشکه پلاستیکی مخفی کردم تا سر فرصت در محلی خلوت رها کنم اما چند روز بعد به‌عنوان مظنون دستگیر شدم و رازم فاش شد.
دادستان پارس‌آباد گفت: هم‌اکنون منتظر نتیجه پزشکی قانونی هستیم.

انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار