جسد دختر گمشده پارس آبادی پیدا شد
جسد آتنااصلانی کودک پارس‌آبادی که نزدیک به یک ماه پیش گم شده بود از پارکینگ منزل شخص مظنون که در بازداشت به سر می برد پیدا شد.
کد خبر: ۴۵۷۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴ 11 July 2017

به گزارش تابناک اردبیل، آتنا اصلانی دختر خردسال پارس آبادی که حدود یک ماه پیش گم شده بود دیروز پیکر بی جانش از محل پارکینگ تنها مظنون دستگیر شده که دفن شده بود ، پیدا شد.

اکبر صمدی، فرماندار شهرستان پارس آباد با تایید این خبر اظهار داشت: بدنبال کار تخصصی و پیگیری های شبانه روزی پلیس تخصصی آگاهی و مراجع قضایی و همکاری خوب اعضای محترم شورای تامین، جنازه این دختر بچه در منطقه پیدا شده است.

رییس شورای تامین شهرستان پارس آباد با تشکر از همدلی و همکاری همه مراجع امنیتی، انتظامی و قضایی و پیگیری های مردمی گفت: تلاش همه عزیزان در این پرونده ستودنی و جای تشکر دارد.

فرماندار پارس آباد با ابراز همدردی با خانواده این دختر بچه و مردم منطقه گفت: از مردم عزیز منطقه تقاضا داریم ضمن حفظ آرامش خویش و دوری از هرگونه التهاب آفرینی در منطقه، به مراجع قضایی و انتظامی اجازه بدهند تا وفق مقررات قاتل این دختربچه به سزای اعمالش برسد.

طباطبایی دادستان پارس اباد نیز در این باره گفت:  جسد این کودک 7 ساله از پارکینگ منزل مظنونی که دستگیر و بازداشت شده بود کشف شد.

وی افزود: جسد این کودک جهت سیر مراحل قانونی به پزشک قانونی انتقال یافت.

ناصر عتباتی، دادستان اردبیل هم گفت: با کشف جسد آتنا اصلانی در خانه مظنون اصلی این پرونده دستگاه قضایی استان اردبیل این پرونده را با جدیت بررسی می‌کند.
 *رازگشایی از جنایت هولناک مرد رنگرز
گزارش ها حاکیست که تحقیقات پلیسی منجر به دستگیری چند مظنون در مورد گم شدن مرموز آتنا شد، برادر قاتل به دلیل مظنون بودن به برادرش به خانه وی رفت تا شاید سرنخی پیدا کند، زمانی که وارد پارکینگ شد با صحنه هولناکی روبه رو شد و دست برادرش رو شد.
در نهایت با گذشت 23 روز از گمشدن آتنا یکی از متهم های این پرونده به راز قتل هولناک این دختربچه اعتراف کرد.
اسماعیل 42 ساله، که در همان محله ای که پدر آتنا دستفروشی می کرد یک کارگاه رنگرزی داشت و صاحب دو فرزند نیز بود. او که در محل نیز بدنام بود و به نزول خواری نیز مشهور بود در روز حادثه هنگامی که آتنا از محل کار پدر خود به خانه بازمی گشت ربود و او را قربانی جنایت شوم خود کرد.
در نهایت با اعتراف قاتل پرونده، روز گذشته تیمی از ماموران آگاهی برای پیدا کردن جسد راهی خانه اسماعیل شدند و جسد آتنا را در حالی که در یک ظرف بزرگ داخل پارکینگ بود یافتند.
جسد آتنا برای تحقیقات جنایی در مورد چگونگی قتل به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

پایان تلخ سرنوشت «آتنا» پس از یک ماه ؛ جسد دختر گمشده پارس آبادی پیدا شد+تصاویر
پایان تلخ سرنوشت «آتنا» پس از یک ماه ؛ جسد دختر گمشده پارس آبادی پیدا شد+تصاویر
پایان تلخ سرنوشت «آتنا» پس از یک ماه ؛ جسد دختر گمشده پارس آبادی پیدا شد+تصاویر
 
 انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۰
مال حرام چه بلاها که سرآدم نمی آورد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار