رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: فاز نخست عملیات اجرایی اراضی پایاب سد احمد بیگلوی مشگین‌شهر کلنگ‌زنی می‌شود.
کد خبر: ۴۵۳۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹ 04 July 2017

به گزارش تابناک اردبیل، عدیل سروی پیش از ظهر امروز در بازدید از عملیات اجرایی فاز نخست احداث شبکه آبیاری سد احمد بیگلوی مشگین‌شهر اظهار داشت: تا پایان این هفته با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار اردبیل و نماینده مردم مشگین‌شهر  فاز نخست عملیات اجرایی اراضی پایاب سد احمد بیگلوی مشگین‌شهر به مساحت 688 هکتار کلنگ‌زنی می‌شود.

وی افزود: 90 میلیارد ریال برای اجرای فاز نخست این پروژه عظیم هزینه شده و به طور حتم اجرای این فاز از پروژه می‌تواند در رابطه با دستیابی به اهداف مورد نظر بسیار موثر و تاثیرگذار باشد و با پیش‌بینی‌های انجام یافته بیش از یک هزار و 500 هکتار از اراضی دیم به آبی با اجرای فاز دوم محقق شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: استفاده بهینه از امکانات و تکنولوژی آبیاری مدرن و مکانیزه از اقداماتی است که در اولویت برنامه‌های این سازمان قرار گرفته که امیدواریم با اقدامات انجام یافته بتوانیم بخش کشاورزی استان را با توجه به قابلیت‌های آن به جایگاه واقعی‌اش برسانیم و شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه باشیم.

سروی بیان کرد: در راستای صرفه‌جویی در آب موجود و نیز افزایش اقتصاد کشاورزان در طرح‌های کشاورزی اجرای این پروژه‌ها می‌تواند بسیار موثر باشد که امیدواریم در این زمینه مسئولان استانی و کشوری حمایت‌های همه‌جانبه‌ای از ما داشته باشند.

وی تصریح کرد: با توجه به این که در بیشتر مساحت از اراضی دیم هیچ محصولی استحصال نمی‌شود، امیدواریم با اجرا و اتمام شبکه‌گذاری در این منطقه شاهد افزایش چشمگیری در محصولات کشاورزی باشیم و بتوانیم تمامی اهداف مورد نظر خود را در این زمینه به واقعیت تبدیل کنیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار