عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اروپایی ها نباید اشتباهات کاخ سفید را تکرار کنند.
کد خبر: ۴۴۹۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸ 28 June 2017
به گزارش تابناک : ابوالفضل حسن بیگی اظهار داشت: برخی از اعضای پارلمان اروپا بیانیه ای را علیه ایران و ملت ما تدوین و امضا کرده اند که از یک سو با حقوق بین الملل و استقلال کشورها مغایر بوده و از سوی دیگر نشان دهنده بی اطلاعی غربی ها از شرایط داخلی ایران است.

وی افزود: اینکه عده ای به عنوان نماینده پارلمان چند کشور اروپایی با هم بیانیه ای را نوشته و خودشان امضا کنند، به طور قطع دخالت در امور داخلی کشورهای مستقل محسوب می شود.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین مفاد این بیانیه به اندازه بسیار زیادی مضحک و نشان دهنده بی اطلاعی غربی ها از شرایط داخلی ایران است.

حسن بیگی گفت: امضا کنندگان بیانیه فوق بدون توجه به اینکه حدود یک ماه قبل انتخاباتی پرشور، حداکثری و با حضور 42 میلیون ایرانی در کشورمان برگزار شده و بیش از 75 درصد مردم در آن شرکت کرده اند، مدعی شدند که مردم ما از دولت هراس دارند!

وی بیان داشت: همچنین بیانیه فوق گفته است که چون مردم ایران از دولت هراس دارند و دولت ایران حقوق بشر را نقض می کند، پس باید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تحریم کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: در ابتدا توجه به این نکته لازم است که بیانیه عده ای از نمایندگان پارلمان اروپا جنبه اجرایی و الزام آور نداشته و تنها به واسطه سلایق سیاسی و کینه آنها نسبت به ملت ایران تنظیم شده است.

حسن بیگی ادامه داد: تلاش برای تحریم سپاه ایران به طور قطع نشان دهنده هراس غربی ها از توان نظامی و دفاعی کشورمان است.

وی در پایان اظهار داشت: اروپایی ها نباید اشتباهات آمریکا را تکرار کنند، چرا که طی چهار دهه اخیر این آمریکایی ها بودند که از درگیری و تنش با ایران متضرر شدند.
 





منبع : فانوس 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار