شهردار اردبیل از برگزاری جشن بزرگ رمضان در مجموعه نمونه گردشگری دریاچه شورابیل اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۴۴۶۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵ 23 June 2017
به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف‌اللهیان ظهر جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران تصریح کرد: در طول ماه رمضان برنامه‌های متنوعی در سطح شهر اردبیل اجرا شده است.

وی افزود: اهم برنامه‌ها همایش استقبال از ماه رمضان، برپایی ایستگاه‌های افطار و برپایی سفره افطار برای ۱۰ هزار شهروند اردبیلی بود.

شهردار اردبیل با تأکید به اهمیت ماه رمضان اضافه کرد: در روزهای پایانی ماه رمضان شهرداری در نظر دارد جشن بزرگ رمضان را در شهرک کوثر، ورودی جدید دریاچه شورابیل برگزار کند.

لطف‌اللهیان با اشاره به برگزاری این جشن طی روز دوم تیرماه تصریح کرد: در طول ماه رمضان دارالارشاد اردبیل فضای معنوی به خود گرفته بود و با اجرای برنامه‌های متنوع حال و هوای معنوی شهر قابل توجه بود.

وی افزود: بعد از یک ماه روزه‌داری و دعا و عبادت شهرداری بر خود وظیفه می‌داند که چنین رویدادی را عزیز دانسته و جشنی تدارک ببیند.

شهردار اردبیل همچنین حضور پرشور مردم ولایی در راهپیمایی روز قدس را ستودنی دانست و گفت: مردم اردبیل در صف‌های راهپیمایی پاسخ دندان‌شکنی به استکبار جهانی دادند.

لطف‌اللهیان تأکید کرد: مردم اردبیل همواره در رویدادهای مختلف نسبت به خون شهدا ادای دین کرده و با آرمان‌های انقلاب اسلامی بیعت کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار