این روزها تیم فوتبال سایپای تهران با سرمربی اردبیلی خود علی دایی در شهرستان‌های اردبیل، سرعین و نیر اردو زده است.
کد خبر: ۴۴۳۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶ 18 June 2017

به گزارش تابناک اردبیل، تیم فوتبال سایپای تهران با سرمربی‌گری اردبیلی خود، علی دایی از دیروز اردوی خود را در شهرستانهای اردبیل، سرعین و نیر آغاز کرده است و تمرینات خود را دیروز با حضور بازیکنان جوان خود در ورزشگاه شهرستان نیر استارت زد.

در آستانه بازیهای لیگ برتر فوتبال کشور چند تیم مطرح لیگ برتر برای برپایی اردو در اردبیل اعلام آمادگی کردند که تیم فوتبال سایپا نخستین تیمی است که اردوی خود را در اردبیل، سرعین و نیر آغاز کرده است.

باتوجه به اینکه شهرستان نیر، سرعین و اردبیل دارای آب و هوای بسیار مناسب برای برپایی اردوی آمادگی تیمهای ورزشی به ویژه فوتبال است تیمهای مختلف ورزشی اردوی خود را در اردبیل برگزار می‌کنند که انتظار می‌رود مسئولان استان نیز زیرساختهای همه‌جانبه را برای برگزاری باکیفیت اردوهای تیمهای ورزشی فراهم سازند تا شاهد حضور تیمهای ورزشی بیشتری در اردبیل باشیم.

 6 بازیکن جدید به تیم فوتبال سایپا اضافه شد

سرمربی تیم ملی سایپا گفت: در حال حاضر 6 بازیکن جدید به تیم فوتبال سایپا اضافه شدند و مهمترین اولویت ما جوان‌گرایی است.

علی دایی ادامه داد: در حال حاضر 6 بازیکن جدید به تیم فوتبال سایپا اضافه شدند و مهم‌ترین اولویت ما جوان‌گرایی است تا بتوانیم تیم کامل و یک‌ست ببندیم.

وی با اشاره به اینکه براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شد هفته آینده نیز چند بازیکن جدید به تیم فوتبال سایپا اضافه می‌شود، گفت: جذب بازیکنان جدید اولویت اساسی است که تاکنون بیشتر بازیکنانی که جذب شده جوان هستند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا تصریح کرد: درصدد هستیم چند بازیکن با تجربه را نیز به تیم سایپا جذب کنیم تا با استفاده از تجریه این بازیکنان در کنار جوانان تیمی قوی ببندیم که بتواند در لیگ برتر فوتبال حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

دایی افزود: اردوی تیم فوتبال سایپا تا هشتم تیرماه در شهرستان‌های اردبیل، سرعین و نیر ادامه خواهد داشت و تیم سایپا در این اردو علاوه بر برگزاری تمرینات منظم چند بازی تدارکاتی را نیز برگزار می‌کند تا بتواند به آمادگی کامل برسد.

وی شهرستان نیر و سرعین را با توجه به آب و هوای مناسب بهترین منطقه برای اردوی تیم‌های فوتبال دانست و بیان کرد: از اینکه این روزها در جمع همشهریان خود اردو زده‌ام بسیار خوشحالم و از لطفی که مردم اردبیل به بنده و تیم سایپا داشتند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

تیم فوتبال تراکتورسازی در سرعین اردو می‌زند

رئیس هیئت فوتبال سرعین به تسنیم گفت: مسئولان باشگاه تراکتورسازی از زمین چمن نیر و هتل سرعین بازدیدی داشتند که به احتمال زیاد روزهای آینده تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز اردوی خود را در اردبیل برگزار کند.

رضا آستانی تصریح کرد: در حال‌حاضر تیم سایپا نخستین تیمی است که اردوی تدارکاتی خود را در سرعین و نیر آغاز کرده است و امروز نیز تیم فوتبال بادران تهران اردوی خود را در اردبیل آغاز می‌کند و نیز تیم فوتبال نساجی مازندران در چند روز آینده برای برپایی اردو وارد اردبیل می‌شود.

وی بیان کرد: اگر بتوانیم زیرساختهای همه‌جانبه اردوهای تیم ورزشی به ویژه فوتبال را در سرعین فراهم کنیم بی‌شک شاهد حضور تیمهای مطرح لیگ برتری و حتی کشورهای خارجی خواهیم بود که نیاز است در این زمینه استاندار اردبیل 50 درصد از بودجه‌ای را که برای توسعه زیرساختهای ورزشی در استان قول داده به شهرستان سرعین اختصاص دهد تا بتوانیم دو زمین چمن استاندارد با امکانات مناسب فراهم کنیم.

رئیس هیئت فوتبال سرعین گفت: مسئولان استان باید به صورت عملی برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی و اردوی تیم‌های فوتبال تلاش کنند تا بتوانیم سرعین را به قطب اردوی تیم‌های ورزشی کشور تبدیل کنیم که این امر می‌تواند گام بزرگی در توسعه ورزش استان داشته باشد.

با وجود اینکه هنوز امکانات زمین چمن ورزشگاه نیر تکمیل نیست ولی چند تیم برای برپایی اردوهای آمادگی خود در این شهرستان اعلام آمادگی کردند که انتظار می‌رود مسئولان استان و ورزشی اردبیل زیرساختهای مناسب ورزشی را فراهم سازند تا شاهد حضور تیمهای ورزشی بیشتری در استان باشیم.

در حالی که مسئولان ورزشی استان وعده‌هایی مبنی بر تجهیز ورزشگاه نیر و نیز راه‌اندازی کمپهای تیم ملی و زمین چمن در سرعین داده‌اند ولی این وعده‌ها سال‌هاست که در حد حرف مانده و هیچ موردی از این وعده‌ها عملی نشده که انتظار می‌رود مسئولان ورزشی استان که همواره دم از توسعه زیرساختهای ورزشی می‌زنند هرچه زودتر نسبت به تجهیز ورزشگاه نیر و ایجاد زمین‌های چمن استاندارد و نیز کمپ تیم ملی در سرعین دست به‌کار شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار