مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران گفت : امسال تاکنون حدود 27 هزارتن انواع محصولات فولاد آلیاژی به ارزش بیش از 15 میلیون دلاراز یزد به خارج از کشور صادر شده است.
کد خبر: ۴۳۲۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۲ 30 May 2017
به گزارش «تابناک یزد»،  قدیریان افزود: این میزان صادرات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود 4 برابر افزایش داشته است

 وی با اشاره به تولید محصولات با کیفیت آلیاژی در این کارخانه فولاد سازی گفت :خوشبختانه این شرکت توانسته است امسال انواع محصولات فولادی برای تامین نیاز کشورهای مختلف اروپایی در زمینه قطعه سازی ، خودرو سازی و ماشین سازی به کشورهای مطرح فولاد سازی دنیا شامل  آلمان ، انگلستان ، اتریش ، هلند ،بلژیک، فرانسه ، ایتالیا،اسپانیا و ترکیه صادر کند

قدیریان خاطرنشان کرد:امسال پیش بینی شده است شرکت فولاد آلیازی ایران بیش از یکصد هزارتن از محصولات خود را به ارزش بیش از 50 میلیون دلار به کشورهای مختلف دنیا صادر کند.

وی افزود:محصولات صادر شده شامل انواع میلگرد ، چارگوش وشمش فولادی است که تاکنون بخش مهم از این محصولات از طریق اسکله شهید رجایی هرمزگان به کشورهای مختلف اروپایی صادر شده است.

گفتنی است سال گذشته این شرکت 45 هزارتن انواع محصولات خود را به کشورهای مختلف اروپایی صادر کرده بود که با روند صادرات فعلی پیش بینی میشود این شرکت به رکورد صادراتی  در تاریخ فعالیت خود دست یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار