دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: اصنافی که در ماه رمضان حرمت نگه نمی‌دارند با تذکر لسانی و در صورت تکرار با برخورد قضایی نسبت به پلمب این اماکن در اردبیل اقدام خواهد شد.
کد خبر: ۴۳۲۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۹ 29 May 2017

به گزارش تابناک اردبیل، ناصر عتباتی در جلسه بررسی طرح‌های دادسرا در ماه مبارک رمضان در اردبیل اظهار داشت: در حوزه ارتقاء و امنیت و سلامت غذایی، بازرسی‌ها از صنوف پروتئینی و غذایی با حضور نمایندگان دادستان و برخورد با متخلفان و تعقیب کیفری آن‌ها انجام می‌شود.

 وی افزود: در حوزه ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی با توجه به هماهنگی به عمل آمده با نیروی انتظامی، سپاه و پلیس راهور در کنار حمایت قضایی از آن‌ها، برخورد با رویکرد پیشگیری و تذکر لسانی و امر به معروف و نهی از منکر و در نهایت به برخورد جدی و کیفری با بدحجابی و بدپوششی و هنجارشکن‌ها و مخلان امنیت اخلاقی و اجتماعی انجام خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل بیان کرد: در ماه مبارک رمضان با هماهنگی‌هایی که با پلیس راهنمایی و رانندگی و اطلاعات و امنیت عمومی انجام گرفته است با رانندگانی که حرکات نامتعارف انجام می‌دهند و یا کشف حجاب کرده و با پوشش نامناسب اقدام به رانندگی می‌کنند و یا در ملاء‌عام تظاهر به فعل حرام و اقدامات خلاف قانونی می‌کنند و حرمت و احترام ماه مبارک را نگه نمی‌دارند نسبت به توقیف خودرو و اعمال قانون اقدام و برخورد قضایی لازم نیز با آنها صورت می‌گیرد.

عتباتی گفت: اصنافی که در این ماه مبارک با عنایت به وجهه و جایگاه شهر اردبیل و اینکه به شهری مذهبی و حسینی شهرت دارد، حرمت نگه نمی‌دارند ضمن تذکر لسانی و در صورت تکرار با برخورد قضایی نسبت به پلمب این اماکن نیز اقدام خواهد شد که در این زمینه دستورات اکید به نیروی انتظامی صادر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل تصریح کرد: انتظار می‌رود تمامی مردم در روزهای ماه مبارک رمضان حرمت این ماه را نگه داشته و از هرگونه هنجارشکنی که منجر به برخوردهای قانونی شود خودداری کنند تا بتوانیم از این طریق رضایت عمومی را در این ماه فراهم کنیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار