اکوتیتر شکایت مشترکان را بررسی می‌کند؛
ماجرای شکایت مشترکان همراه اول معضلی است که از گذشته وجود داشته و با توجه به افزایش تعداد مشترکان، این شرکت همچنان بی توجه، به درآمد زایی خود ادامه می دهد.
کد خبر: ۴۳۲۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶ 29 May 2017

بازار تعرفه یا دلالی همراه اول!
 
به گزارش اکوتیتر، طبق آمار شرکت ارتباطات سیار، همراه اول در سال گذشته 9 میلیون و 300 هزار مشترک جدید را با اعلام هدیه و تبلیغات جذب کرد و تاکنون توانسته بیش از  86 میلیون سیم کارت را واگذار کند.

در حالیکه این روزها خبرهای شکایت و اعلام نارضایتی از سوی برخی از مشترکان همراه اول بیشتر از گذشته به گوش می‌رسد، معضلات این شرکت روز به روز بیشتر می‌شود.

 اختلال در شبکه‌های تلفن همراه اول به علت انجام عملیات برگردان و نوسازی شبکه ارتباطات سیار (همراه اول) ، تعدیل نیروی این شرکت و خالی ماندن باجه‌های مخصوص مشترکان، پارازیت دکل‌های همراه اول، نابسامانی اپراتورها و ...از جمله نارضایتی‌های مشترکان است که تا کنون بی‌پاسخ مانده است.

یکی از بیشترین شکایات مشترکان، وضعیت نا بسامان پاسخگویی مخابرات است. در این باره یکی از مشتركان تلفن همراه اول با شکایت از وضعیت نابسامان پاسخگویی مخابرات به اکوتیتر می‌گوید: برای يك دوره مصرف ديتا ٢٥٠ هزار تومان پرداخت کرده‌ام در صورتیکه این هزینه پس از اتمام بسته اینترنی ام، شبانه توسط اپراتور فعال شده است.

این مشترک ناراضی با بیان اینکه اپراتور همراه اول بدون درخواست مشترکان بسته اینترنتی آنان را زیاد و کم می‌کند، ادامه می‌دهد: ، اپراتور پس از پايان بسته ، بدون درخواست من، بسته شبانه را فعال كرده ، و از همان بسته شبانه نيز در يك شب مبلغ صد هزار تومان ، ديتا کسر کرده است.

وی در ادامه می‌گوید: با مراجعه‌ای که به مراکز همراه اول داشتم  هنوز نتوانستم مشکل خود را حل کنم و به کارم رسیدگی نشد. تمام مدارك و مستندات موجود است و با پی گیری‌هایی که تا کنون از نمایندگی های همراه اول داشتم، هنوز نتوانستم احقاق حق کنم.

هدیه پر هزینه همراه اول در ماه مبارک رمضان!

جالب است که همراه اول با وجود شکایات و اعتراضات بسیاری که روزانه با آن روبه روست و هنوز نتوانسته پاسخ مناسبی به مشترکانش بدهد هر روز یک بسته، هدیه و.....جدید رونمایی می‌کند.

بر اساس این گزارش هدیه جدید ماه رمضان امسال همراه اول؛ 55 دقیقه مکالمه رایگان پس از پنج دقیقه نخست است!

با توجه به شکایت مردم از خدمات رسانی همراه اول حالا شاهد تبلیغات این شرکت در خصوص خدمات رسانی شبانه روزی هستیم، خدماتی که توانسته است، ضریب نفوذ اپراتور خود را  در یک سال گذشته از 80.2 درصد به 84.2 درصد برساند.

بر اساس این گزارش، همراه اول سال گذشته سهم بازار خود را 2درصد و با احتساب مشترکان سایر اپراتورها که با رومینگ ملی از شبکه همراه اول استفاده می کنند و مشترکان GSM روستایی، حدود سه درصد افزایش داده و به 60 درصد کل بازار رسانده است در حالیکه بسیاری از مشترکان از خدمات رسانی این شرکت اعلام نارضایتی دارند.

تخفیف بسته‌‌‌های اینترنت یا سودجویی شبانه؟

با توجه به آماری که اخیرا توسط شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام شد همراه اول از تاریخ 27 فروردین ماه سال جاری تعرفه ترافیک بسته اینترنت برای سایت‌های پر مراجعه ایرانی را نیم بها کرده است.

این در حالی است که این شرکت بدون در نظر گرفتن درخواست مشترکان، با انتخاب خود تعرفه و بسته تعریف میکند و به اجبار از حساب مشترکان کسر می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار