دومینوی تغییر ادامه دارد
فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: پس از بازشماری تعدادی از صندوق‌های آرا نتیجه انتخابات شوراهای اسلامی مشگین‌شهر تغییر یافت.
کد خبر: ۴۳۱۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۳ 28 May 2017

به گزارش تابناک اردبیل، علی رحیمی‌زاد بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: پس از بازشماری تعدادی از صندوق‌های آرا نتیجه انتخابات شوراهای اسلامی مشگین‌شهر تغییر یافت.

وی افزود: در پی اعتراض یکی از نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی مشگین‌شهر و ارائه مستندات متقن مبنی بر بازشماری آراء بنا بر وظیفه قانونی اقدام به بازگشایی و شمارش مجدد 10 درصد از صندوق‌های اخذ رأی کردیم که با بررسی صندوق‌های بازشماری شده به غیر از یک صندوق، هیچ گونه مغایرتی مشاهده نشد و برای روشن شدن این مغایرت سهوی و یا عمدی، عوامل صندوق به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: به زودی و به صورت رسمی نتیجه بازشماری آرای صندوق‌ها و تعداد آرای تاثیرگذار برای همه نامزدها اعلام می‌شود و این در حالیست که برخی از رسانه‌ها اقدام به انتشار زودهنگام و غیررسمی نتیجه بازشماری کرده‌اند.

رحیمی‌زاد بیان کرد: طبق لیست منتشر شده، نفر هفتم از اعضای اصلی با نفر نخست لیست اعضای علی‌البدل جابجا شده و یک جابجایی دیگر بین نفر دوم و سوم لیست اعضای علی البدل انجام شد.

وی تصریح کرد: لیست نهایی به این صورت منتشر شده و سمیه زایدی خیاوی، ولی حیدرزاده، فریدون محمدی، باقر فرامرزی عوری، سعید جیره میرک، سید عسگر عطایی و رحیم فرجی خیاوی به عنوان اعضای اصلی و حیدر محمد حسینی، سجاد حمیدزاده، بیوک صفرزاده، سلیم زحمت دوست و اکبر تقی‌زاده به عنوان اعضای علی‌البدل معرفی شدند.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر افزود: روز گذشته 17 نفر از نامزدهای انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی مشگین‌شهر با صدور نامه و امضای دست جمعی نسبت به نتیجه انتخابات معترض بوده‌اند که با توجه به اعلام پایان یافتن مهلت قانونی اعتراض،  هیئت اجرایی شهرستان از پذیرش هرگونه اعتراض خارج از مهلت قانونی معذور بوده و نامزدها می‌توانند در صورت عدم اقناع اعتراض خود را از طریق هیئت نظارت استان پیگیر باشند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار