بعد از شهر اهواز؛
شهردار اردبیل گفت: بعد از پل غیر هم‌سطح اهواز، بزرگ‌ترین پل غیر هم‌سطح کشور در شهر اردبیل احداث می‌شود.
کد خبر: ۴۳۱۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۱ 28 May 2017

به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری اردبیل تصریح کرد:پل قدس اردبیل در هفت فاز و در مساجد ۷۱ هزار و ۷۱۰ مترمربع احداث می‌شود.

وی افزود: مساحت عرشه پل ۳۳ هزار مترمربع است که در ۴۹ پایه و هشت کوله اجرا می‌شود و در حال حاضر ۱۷ نیروی ستادی و ۵۹ نیروی اجرایی در این پروژه مشغول به کار هستند.

شهردار اردبیل با اشاره به حجم سنگین عملیات عمرانی این پروژه ادامه داد: این پروژه یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های عمرانی کشور محسوب می‌شود.

لطف‌اللهیان پیشرفت فیزیکی این پروژه را ۳۰ درصد عنوان کرد و افزود: رینگ اول این پروژه تا ۱۵ تیر ماه سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه پروژه به میزان ۱۰ درصد از برنامه زمان‌بندی خود عقب مانده است، ادامه داد: با شتابی که به پروژه داده شده این عقب‌ماندگی جبران خواهد شد.

شهردار اردبیل متذکر شد: این پروژه هفته دولت سال ۹۷ به بهره‌برداری می‌رسد و حتی قول مساعد تقدیر و تشویق به پیمانکار برای رعایت این زمان‌بندی طرح شده است.

لطف‌اللهیان در ادامه طی بازدید از پروژه داروپخش اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر این پروژه ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: بر اساس وعده طرح شده از سوی پیمانکار می‌توان تا پایان ماه ششم این پروژه را به بهره‌برداری رساند.

وی در بازدید از منطقه نمونه گردشگری شورابیل نیز بهره‌برداری از بزرگ‌ترین رینگ پیاده‌روی کشور را یادآور شد و گفت:در آینده نزدیک پنج هزار اصله نهال پیرامون این دریاچه کاشته خواهد شد.

شهردار اردبیل همچنین در بازدید از تقاطع هم‌سطح نیار افزود: اجرای این تقاطع یکی از مطالبات جدی مردم بود و تنها میدان این پروژه یک هکتار وسعت دارد.

لطف‌اللهیان با بیان اینکه این تقاطع به اندازه یک تقاطع غیر هم‌سطح هزینه داشته است، اضافه کرد: برای اجرای میدان نیازمند تملک اراضی بودیم که مساحت قابل‌توجهی تملک اراضی انجام شده و هزینه آن تا ریال آخر به شهروندان پرداخت شده است.

وی به بازدید مکرر شورای ترافیک استان از این پروژه عمرانی اشاره کرد و افزود: در حال حاضر تردد از میدان برقرار شده و صرفاً امور عمرانی روبنایی از جمله المان و فضای سبز باقی مانده که تا یک ماه دیگر به اتمام می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار