شهردار اردبیل با اشاره به حماسه‌سازی مردم ایران و استان اردبیل در انتخابات گفت: حضور گسترده و حداکثری مردم در انتخابات دشمنان نظام را مجبور به اعتراف کرده است.
کد خبر: ۴۲۶۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰ 19 May 2017




 

به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف‌اللهیان شامگاه جمعه در حاشیه جلسه ستاد امحاء اقلام تبلیغاتی اردبیل اضافه کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی، در ادوار گذشته انتخابات با وجود حماسه سازی های متعدد مردم در صحنه های مختلف به دلیل کینه ورزی هرگز به عظمت ملی اعتراف نکرده بودند.

وی با بیان اینکه آنها نمی خواهند مردم را پشتوانه انقلاب بدانند و از اقتدار ملی ناشی از این پشتوانه می ترسند، تصریح کرد: با این وجود حضور مردم در انتخابات امروز بگونه ای بود که دشمنان نیز لب به اعتراف گشودند و از این حماسه در بهت و حیرت ماندند.

شهردار اردبیل با بیان اینکه استکبار جهانی با حضور پرشور و حداکثری مردمی در انتخابات بار دیگر از سوی ملت ایران پاسخ منفی گرفتتند، یادآور شد: حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی توانست امیدهای دشمنان را به یاس مبدل سازد و تلاش بی‌وقفه دشمنان را مخدوش کند.

وی با اذعان به اینکه مردم اردبیل برای چندمین بار با حضور حماسی خود درصحنه انتخابات اقتدار کشور را به رخ جهانیان کشاندند، ادامه داد: صف‌های طولانی مردم در مقابل شعب اخذ رأی حتی در آخرین ساعات رای گیری گواه روشن همراهی مردم با نظام است.

لطف‌اللهیان با تأکید به اینکه اقتدار کشور در همه عرصه‌ها به‌واسطه حضور همیشگی مردم است، روز انتخابات را روز سرنوشت ملت خواند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار