در سخنرانی انتخاباتی اردبیل
حجت الاسلام حسن روحانی به مردم استان اردبیل وعده داد که در دولت آینده خط آهن در اردبیل راه‌اندازی شود.
کد خبر: ۴۲۵۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷ 17 May 2017

به گزارش تابناک اردبیل، حجت الاسلام حسن روحانی صبح چهارشنبه در جمع مردم اردبیل وعده داد که در استان اردبیل، دولت دوازدهم سوت قطار را به صدا درخواهد آورد.

وی افزود: همچنان که در پنج استان خط ریلی اجرا شد، در دولت آینده نیز در استان اردبیل قطار راه‌اندازی شده و منطقه آزاد تجاری ایجاد می‌شود.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: ما رشته زبان ترکی را در دانشگاه ها ایجاد خواهیم کرد؛ ما در دولت دوازدهم به شما مخالفان هم آزادی کامل می دهیم؛ چهار سال دولت را تخریب کردید، از این به بعد بجای تخریب انتقاد کنید.

وی افزود: مردم اردبیل ، آذربایجان و ترک های ایران! برای رای اولی ها تعریف کنید سال 92 چه حماسه ای را آفریدند؛ رای اولی ها باید در صف اول صندوق های روز جمعه باشند؛ با تماس و تلفن به دوستانتان یادآوری کنید که پای صندوق های رای بیایند.

این نامزد انتخابات با اذعان به اینکه پنج میلیارد تومان برای آب و برق اردبیل اعتبار اختصاص یافته است، گفت: با وجود تمامی بدرفتاری‌ها، ما به منتقدان فضا داده و به آنها توصیه می‌کنیم انتقاد را جایگزین تخریب کنند.

روحانی در ادامه گفت: امروز روز تصمیم ملت ایران در برابر کسانی هستند که می خواهند کشور را به سال ۹۱ بازگردانند.

وی افزود: ملت ایران فریب وعده های آرد و نبات را نخواهد خورد و به عقب باز نمی گردد.

روحانی با تاکید بر این که ملت ایران حماسه ۹۲ و ۹۴ را دوباره تکرار خواهند کرد گفت: مردم جواب محکم به استکبار را جمعه پای صندوق رای می دهند.

حجت‌الاسلام حسن روحانی با بیان اینکه رقبا بسیاری از اقدامات دولت را پنهان می‌کنند، تأکید کرد: ما ۱۲ قطعنامه را که منجر به جنگ می‌شد، حذف کردیم.

وی به تورم ۵۱ درصدی مواد خوراکی اشاره کرد و گفت: امروز شاهد شکوفایی صادرات و واردات هستیم، به طوری که شاهد بارگیری اولین کشتی صادرات گندم از خوزستان هستیم.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خصوص انتقاد از عملکرد صدا و سیما افزود: افراد منتقد پای صندوق‌های رأی بیایند تا بتوانیم صدا و سیما را اصلاح کنیم.

به گفته روحانی، مردم باید به خاطر کارمندان مظلوم و خبرنگاران مظلوم صدا و سیما، پای صندوق‌ها حاضر شوند.

وی با بیان اینکه وضعیت بهداشت و درمان در چهار سال گذشته بهبود یافته و تخت‌های بیمارستانی و خانه‌های بهداشت افزایش یافته است، تصریح کرد: چشمان تیزبین زیبا می‌تواند این پیشرفت‌ها را مشاهده کند.

به گفته کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، روز جمعه، روز حضور مردم در برابر حصارگران قدرت است و لازم است مردم با شور و شعور در انتخابات ۲۹ اردیبهشت حضور یابند.

روحانی همچنین خواستار اطلاع‌رسانی گسترده در خصوص موضوع بداخلاقی‌های صدا و سیما شد و گفت: لازم است جوانان با تلفن‌های همراه خود واقعیت‌ها را مطرح کنند، چرا که نبود اخلاق در مدارس دروغ است.

وی ادامه داد: برخی نمی‌توانند واقعیت‌ها را مطرح کنند و متأسفانه در اخلاق و سیاست، عملکرد صحیحی نداشته و فقط بلدند اتوبوس کرایه کنند.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری از رأی دومی‌ها خواست تا شرایط و فضای سال‌های اخیر را به رأی‌ اولی‌ها گوشزد کنند و گفت: قدرت نظام، رهبری است و ملت ما در سایه آن است که جمعه پای صندوق آرا باشیم.

 حاشیه های سفر روحانی به اردبیل

در حالی مجید خدابخش استاندار اردبیل، سفر امروز روحانی به اردبیل را "دومین سفر استانی" قلمداد کرده که بر همگان مبرهن است که سفر امروز روحانی نه یک سفر استانی بلکه برنامه تبلیغات انتخاباتی برای جذب آرای صندوق‌های رای است.

 روحانی که دیشب را در اردبیل گذراند، صبح چهارشنبه در حالی دست خالی و با وعده های جامانده در جمع مردم اردبیل حاضر شد که خودش نیز خوب میدانست که در دولت وی به جز بیکاری و افزایش مهاجرت از استان و ... چیزی عاید مردم استان اردبیل نشده و وضعیت معیشتی مردم بدتر شد.

سفر حسن روحانی به اردبیل با حاشیه هایی همراه بود که از نظرتان میگذرد

* تعطیلی دانشگاهها و مدارس استان اردبیل برای حضور دانشجویان و دانش آموزان در مراسم سخنرانی روحانی


حماسه اتوبوس‌های اردبیل برای روحانی

در حالی از شهرستان های استان اردبیل خبر می رسد که عوامل ستاد روحانی از دیروز با کرایه اتوبوس، مردم را از شهرستان ها به محل سخنرانی وی در اردبیل آورده اند که روحانی در سخنرانی اش ادعا می کند که برخی نمی‌توانند واقعیت‌ها را مطرح کنند و متأسفانه در اخلاق و سیاست، عملکرد صحیحی نداشته و فقط بلدند اتوبوس کرایه کنند.

اتوبوس های روحانی ایستگاه سرعین بطرف چهار راه حافظ

 تدارک اتوبوس در برخی شهرستانهای استان اردبیل برای اعزام مردم این شهرستان ها به محل سخنرانی روحانی در اردبیل

 

 به اسم شورا به کام روحانی

 خیابان منتهی به ورزشگاه تختی امروز  روز پر کاری برای هواداران شوراهای کاندیداها و بویژه کاندیداهای اصلاح طلب در اردبیل بود طوری که هواداران کاندیداهای اصلاح طلب با در دست داشتن عکس های روحانی و لیست امید کاندیداهای انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی  شهر اردبیل، سعی در جلب آراء مردم داشتند.

تجمع دانشجويان در محل راه آهن اردبیل

تعدادی از دانشجویان هم به نشانه اعتراض به وعده های تحقق نیافته روحانی بخصوص در زمینه خط آهن به جای حضور در محل سخنرانی رئیس جمهور، در بیرون از شهر و در مکانی که قرار است ایستگاه راه آهن احداث شود از او استقبال کردند!  

به نوشته سبلانه، دعوای لفظی یک نماینده اصلاح طلب مجلس اردبیل با سرنشینان یکی از خودروهای همراه رییس جمهور از دیگر حاشیه های این سفر انتخاباتی بود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
یک خانم فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
درود بر روحانی
اردبیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
یک عده موجود معلوم الحال از ابتدای سال قصد داشتند که موضع راه آهن را سیاسی کنند و حتی کمپینی هم تحت عنوان ( ما رای خود را با قطار برای رئیس جمهور خواهیم فرستاد ) تشکیل دادند که به یاری خداوند ناکام ماند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
با سلام : آقای روحانی گفتند به جای تخریب انتقاد کنید شما که ماشاالله قدرت تخریب فوق العاده ای دارید بزرگان استان اگر بجای حمایت مستقیم از مخالفین دولت وانتقادهای طاقت فرسا مثل استان گیلان توانایی چانه زنی ولابیگری داشتند قبل از این سوت قطار در اردبیل شنیده میشدولی بزرگان ما با قیافه حق به جانب وبا چهره عبوس وناراحت از مهمنان کشوری استقبال میکنند وهمه را از خود میرانند وافراد توانمند را از مسولیت استان فراری می دهد تا این شریط است وضع بهترنخواهدشد
یلدا
|
-
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
تابناک دروغ نویس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار