دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، به دلیل سفر روحانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری به این شهر، کلاس های درس دانشجویان را تعطیل کرد.
کد خبر: ۴۲۵۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸ 17 May 2017
 به گزارش تابناک اردبیل، دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، به دلیل سفر روحانی کاندیدای دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری به این شهر، کلاس های درسی دانشجویان را تعطیل کرد.

در همین رابطه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در بیانیه ای اعتراض آمیز پیرامون تعطیلی کلاس‌های درس به دلیل سفر انتخاباتی روحانی آورده است: اقدامات اخیر رخ داده در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل جای تاسف و نگرانی برای این بخش از سیستم آموزش عالی کشور دارد.
 

 این بیانیه می افزاید: مسئولین محترم دانشگاه به چه دلیل نگران سخنرانی آقای روحانی هستند که سعی دارند با تعطیلی دانشگاه به صورت اتوبوسی دانشجویان را برای سخنرانی ایشان هدایت کنند؟ آیا این نمونه آشکار بی قانونی نیست؟

دانشجویان در ادامه بیانیه خود با طرح این پرسش که چرا فقط باید برای سخنرانی آقای روحانی این تصمیم گرفته شود و نامزدهای دیگری که به اردبیل آمده اند محروم از این دست و دل بازی برخی از عزیزان باشند؟ تاکید کرده اند: آیا کسانی که قانون را به راحتی زیر پا می گذارند می توانند با اجرای قانون مطالبات مردم را پاسخ دهند؟ یا در موارد دیگر هم بی قانونی خواهند کرد؟

به نوشته سبلانه، بسیج دانشجویی علوم پزشکی اردبیل در بیانیه خود تصریح کرده است که تمام پیگیری های لازم جهت مقابله با ادامه چنین بی قانونی هایی را در دانشگاه انجام خواهد داد با این که کسانی که شعار قانون مداری می دهند حداقل در مقابل دیدگان دانشجویان که قشر فرهیخته جامعه هستند،این شعار را عملی کنند.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار