کد خبر: ۴۲۴۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶ 16 May 2017
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، در حالی که قرار بود امشب یارانه افرادی که از لیست دریافت یارانه خارج شده‌ بودند در هفتاد و چهارمین مرحله یارانه نقدی به لیست بازگردند که این امر در شب گذشته متوقف شد و مشخص نیست این طرح از چه زمانی کلید خواهد خورد.

علاوه بر این از ماه گذشته یارانه اغلب دهک‌های کم‌درآمد از جمله عضو کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی افزایش یافت که مبلغ آن با توجه تعداد خانوار نیز افزایش می‌یابد.

حال با این وجود و با توجه به توقف واریز یارانه خانوارهایی که برای آن‌ها پیامک ارسال شده مشخص نیست،یارانه دو برابری خانوارهای کم درآمد در اردیبهشت ماه همانند ماه گذشته به حسابشان واریز خواهد شد و یا روند افزیش یارانه این افراد نیز به دوره‌های بعد موکول می‌شود.

با وجود کسری منابع  دولت در هدفمندی یارانه‌ها و تغییر نکردن بودجه این سازمان در سال 96 ، دولت در سال جاری هیچ برنامه‌ای برای حذف سری جدیدی از یارانه بگیران نداشته و هنوز تکلیف دهک‌های پردرآمد مشخص نیست.

سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها اعلام کرد: هفتاد و پنجمین مرحله یارانه نقدی بامداد سه‌شنبه 26 اردیبهشت ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت خواهد شد. 

لازم به ذکر است که مبلغ یارانه دریافتی هر یک از مشمولان دریافت یارانه نقدی همچون ماه گذشته 45 هزار و 500 تومان است.

انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار