کد خبر: ۴۲۳۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳ 14 May 2017

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام‌ سیدابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز در جمع مردم پرشور اردبیل در مصلی این شهر اظهار داشت: مهمترین مولفه قدرت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مردم متدین و بابصیرت و جوانان مومن و انقلابی است که در طول پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور فعال در تمامی صحنه‌ها سرنوشت خود را رقم زدند و در این انتخابات نیز به طور قطع این گونه خواهد بود.

وی افزود: چیزی که سایه جنگ و استکبار را از سر این کشور کوتاه کرد حضور آگاهانه مردم در تمامی صحنه‌ها بوده و اینکه عقد قرارداد در ارتباط با غربی‌ها سایه جنگ را از کشور کوتاه کرده کاملا بی اساس و بی‌معنی است.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: سینه من پر از اسرار است اگر بخواهم لب به سخن بگشایم می توانم خیلی حرف ها را بزنم اما اخلاق و قانونمداری به من اجازه نمی دهد مثل دیگران باشم.

رئیسی با اشاره به اینکه حقوق، کرامت و شان و جایگاه زنان و مردان ایرانی باید حفظ شود، تصریح کرد: دولت کار و کرامت در پی حفظ حقوق و شان و منزلت اقشار مختلف مردم به میدان آمده تا هیچ جوانی شرمنده خانواده‌اش نشود.

وی بیان کرد: امروز حق و حقوق یک شهروند این است که یک کار خوب داشته باشد و حقوق یک فرد فقیر این بوده که بتواند از امکانات کشور بهره‌مند شود و نیز جوانان که در آستانه ازدواج قرار دارند به دلیل بیکاری از این امر سر نزنند که بی‌شک توجهی به این امور مهم آسیب‌های زیادی را به دنبال خواهد داشت.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: کشورمان کشوری ثروتمند با ذخائر و منابع مالی زیادی است که متاسفانه در حال حاضر آقایان دولت می‌گویند که با این ظرفیتها نمی‌شود برای کشور کاری انجام داد در حالی که در بسیاری از بخش‌ها دارای ظرفیت‌های بالایی هستیم که می‌توان برای هزاران نفر اشتغال ایجاد کرد.

مردم دولت محرمانه نمی‌خواهند

رئیسی تصریح کرد:‌ ایجاد اشتغال در فضای مجازی یک فرصت بسیار مناسبی است که در این دولت این امر نادیده گرفته شد در حالی که در کشورهای دیگر با استفاده از ظرفیت فضای مجازی می‌توان برای هزاران نفر اشتغال ایجاد کرد که دولت کار و کرامت برای اشتغال در فضای مجازی برنامه‌ریزی اساسی دارد.

وی گفت: استان اردبیل یکی از قطب‌های کشاورزی کشور محسوب می‌شود ولی از این ظرفیت بسیار مهم استفاده نشده و به دلیل کمبود صنایع تبدیلی کشاورزان با مشکلات فراوانی روبه‌رو هستند.

رئیسی با بیان اینکه آقایان به ما اتهام دیوارکشی می‌زنند و ظاهرا عقل و ذکاوت مردم را دست کم گرفته‌اند و برای فرا‌فکنی مشکلات و پوشش دادن به ضعف خود به این کارها دست می‌زنند، افزود: به دولت توصیه می‌کنیم درباره واردات و صادرات، وام‌های گرفته شده و قراردادهای مختلف شفاف‌سازی کنند چون مردم ما دولت محرمانه نمی‌خواهند.

دولتی که وعده شنیدن سوت قطار را در اردبیل داد هنوز هم وعده می‌دهد

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: دولتی که وعده شنیدن سوت قطار را در اردبیل داده بود هنوز هم وعده می‌دهد و مردم اردبیل همچنان در آرزوی شنیدن سوت قطار هستند در حالی که دولت باید نوکری مردم را بکند نه اینکه به فکر تسهیلات چند میلیارد تومانی باشد.

وی اظهار کرد: امروز مردم دغدغه‌ها و مشکلات فراوانی دارند و دولت باید به فکر حل این مشکلات باشد نه اینکه وعده‌های دروغین بدهد.

رئیسی تصریح کرد:‌ امروز مردم با بصیرت، ولایتمداری و دشمن‌شناسی می‌دانند که چه کسانی به فکرشان بوده و می‌توانند مشکلاتشان را حل کنند و بی‌شک در 29 اردیبهشت‌ماه با انتخاب فرد اصلح و کاردان حماسه بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران رقم می‌زنند.

دولتمردان در بحث رکود در کشور رکورد زده‌اند

نامزد انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: هم اکنون دولتمردان در بحث رکود در کشور رکورد زده‌اند، در حالی که می‌گویند ما از رکود عبور کردیم ولی این را بازاریان، تولیدکنندگان و صاحبان مراکز تولیدی باید بگویند که آنها می‌گویند رکود در کشور حرف اول را می‌زند.

وی گفت: اگر دولتمردان و وزرا تسهیلات چند میلیارد تومانی نگرفته بودند بی‌شک با ارائه تسهیلات برای هزاران جوان اشتغال ایجاد می‌شد که متاسفانه دولت تنها به فکر خودش بود.

من زبان کسانی هستم که روزنامه و تریبون ندارند

رئیسی افزود: من زبان فقرا، کشاورزان، بیکاران، فرهیختگان، دختران و پسران جوان هستم که روزنامه و تریبون ندارند و می‌خواهم مشکلات آنها را بیان کنم و در صورت انتخاب این مشکلات را به نحو اساسی حل می کنم.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه دولت به وعده‌هایی که برای مردم داد عمل نکرد، اظهار کرد: امروز بیکاری و رکود نمود این امر است چرا که در نقاط مختلف این کشور مردم با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند.

وی با بیان اینکه می‌توان در این کشور کارهای بسیار بزرگی را انجام داد،  تصریح کرد: مشکل اساسی این کشور بی‌تدبیری مدیریت اجرایی کشور بوده که نتوانست در این چهار سال اقدامات اساسی انجام دهد و حال می‌آید در مناظرات خود برای چهار سال دیگر وعده می دهد.

مشکل کشور نبود مدیریت انقلابی است نه کمبود نیروهای فرهیخته

رئیسی بیان کرد: مشکل کشور کمبود نیروهای فرهیخته و کاردان نیست بلکه مشکل این کشور مدیریت اجرایی است که اگر مدیران انقلابی بودند بی‌شک کشور در این رکود اقتصادی قرار نمی‌گرفت.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ما با کمک مردم مشکلات را حل می‌کنیم، گفت: ما به جوانان این مرز و بوم اعتماد داریم و بدون نگاه به ظرفیت‌های خارجی با اتکا به توان داخلی کشور را در مسیر پیشرفت قرار می‌دهیم.

وی با بیان اینکه اشتباه بزرگ دولت فعلی این بود که برای حل مشکلات فعلی چشم به دستان خارجی‌ها دوختند اما ما چشم به دستان مردم و توانمندی مردم خودمان داریم، اظهار کرد: شعار ما نه بازگشت به گذشته و نه ادامه وضع موجود بلکه تلاش شبانه‌روزی برای اصلاح امور است.

هوس رئیس جمهوری ندارم؛ به خاطر تقاضای مردم محروم آمده‌ام

رئیسی افزود: بنده هوس رئیس جمهوری در سر نداشتم بلکه به دلیل تقاضا و مراجعه زنان و مردانی که از بیکاری و شرمندگی از خانواده گلایه داشتند احساس مسئولیت کردم و آمده‌ام برای این کشور خدمت کنم و کرامت و شان و منزلت مردم ایران را حفظ کنم.

وی با بیان اینکه کسانی که ده‌ها کانتینر کالا وارد کشور می‌کنند نمی‌توانند فسادستیز باشد، واردات و صادرات کی آورد و کی برد باید مشخص شود، تصریح کرد: با اطلاع و برنامه علمی دانشگاهی در تمام حوزه‌ها آمده‌ایم و بازگشت به گذشته و وضع موجود محال است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: بنده بهترین شغل عالم را دارم که همانا خادمی امام رضاست و شوق ریاست جمهوری ندارم اما وقتی وضعیت مردم را می‌بینم مردمی که با هزاران مشکل و بدتر از آن با ده‌ها تبعیض مواجهند برای حضور در عرصه و اصلاح امور احساس تکلیف می‌کنم.

انتهای پیام/‌

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار