امام جمعه اصلاندوز:
امام جمعه اصلاندوز گفت: جای سئوال است که به چه علت مجوز حذف گمرک اصلاندوز را صادر و دوباره مصوبه حذف گمرک را لغو کردید؟!
کد خبر: ۴۲۲۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶ 13 May 2017
به گزارش تابناک اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین "عظیم اسدزاده" در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز با اشاره به موضوع بندرخشک اصلاندوز گفت:طی مطالعه ای که انجام داده ایم تصویب بندر خشک اصلاندوز در هیات دولت دروغ است و در این مورد روزهای گذشته خبررسانی شد.

وی افزود:ما از سرگردان شدن مردم ناراحت هستیم اگر بندر خشک تصویب شده باید تصویب نامه آن به مردم نشان داده شود این درحالیست که چیزی بنام بندرخشک تصویب نشده است.

امام جمعه اصلاندوز گفت:با هیچ کس دعوا نداریم اگر تصویب شده بیایید توضیح دهید ما هم خوشحال می شویم و اما این جای سئوال است که به چه علت  مجوز حذف گمرک اصلاندوز را صادر کردید و به چه علت دوباره مصوبه حذف گمرک را لغو کردید؟!

حجت الاسلام اسدزاده افزود:در حالیکه نیروهای استخدامی این گمرک در شهرستانهای آستارا،بیله سوار و جلفا به کار گرفته شده اند و قرار بود با ایجاد منطقه آزاد این گمرک فعال شود و فعالیتهای آن چمدانی شکل گیرد.

وی در ادامه گفت:مصوبه جدید هیات دولت که لغو مصوبه قبلی برای حذف گمرک اصلاندوز بوده هیچ اشاره به بندرخشک ندارد و این در حالی است که فرماندار خداآفرین هم در چند روز پیش از تصویب بندرخشک برای پایانه در حال احداث قلی بیگلو سخن گفته است.

خطیب جمعه اصلاندوز افزود:دو مسیر ترانزیتی و گمرکی در کنار هم معقول بنظر نمی آید اینجا باید قضاوت را به عهده مردم شریف و نجیب گذاشت.

حجت الاسلام اسدزاده اظهار کرد:کجاست آن سرمایه گذاری که در قشلاق حاج طالب میخواست گاوداری بزند؟! وزیر هم آمد چه شد؟این را مطمئن باشید هیچ سرمایه گذاری به این منطقه نمی آید. نه راه مواصلاتی درست و حسابی دارد و نه امکان تردد در این مسیرها هست.

امام جمعه اصلاندوز گفت:پیشنهاد من به هیات دولت این است که اولا بفکر ارتقای بخش اصلاندوز به شهرستان باشد سپس راههای مواصلاتی منطقه را حل کند بعدا بقیه کارها رفع خواهد شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مرزنشین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
استاندار استان ما که گفته میشود سالهای بازنشستگی خود را بصورت پروازی در ساختمان استانداری میگذراند رسما تصویب بندر خشک را در منطقه ما اعلام کرد از امام جمعه عزیزمان در این شفاف سازی تشکر میکنیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار