معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: با اقدامات انجام یافته میزان طلاق توافقی در کشور یک درصد کاهش یافته و تلاش همه دستگاه‌ها بر این است که این روند به همین منوال ادامه یابد.
کد خبر: ۴۲۲۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱ 12 May 2017

به گزارش تابناک اردبیل، محمدباقر الفت در نخستین همایش آسیب‌های اجتماعی که در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، اظهار داشت:  با اقدامات انجام یافته میزان طلاق توافقی در کشور یک درصد کاهش یافته و تلاش همه دستگاه‌ها بر این است که این روند به همین منوال ادامه یابد و شاهد کاهش این میزان در سطح کشور باشیم.

وی افزود: متاسفانه موضوع طلاق در زندگی زمانی اتفاق می‌افتد که توقعات بی‌جا و غیرمنطقی افزایش می‌یابد و این موضوع سبب می‌شود که اعتقادات و ارزش‌ها به انحراف کشیده شده و مشکلات عدیده‌ای در زندگی به وجود آید که این دلیل اصلی طلاق و بر هم زده شدن امنیت و آسایش در خانه می‌شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله اقداماتی است که دستگاه‌های اجرایی مربوطه باید در هر زمینه از جمله طلاق، اعتیاد و حاشیه‌نشینی اهمیت موضوع را در نظر بگیرند و در این زمینه اقدامات لازم و اساسی را انجام دهند تا بتوانیم از این طریق برای پیشبرد اهداف مورد نظر گام‌های بزرگ و اساسی برداریم.

الفت بیان کرد: وظایف هر دستگاه در رابطه با کاهش آسیب‌های اجتماعی به صورت کامل مشخص است و بنابراین نیاز است که انسجام و هماهنگی بیشتری در این زمینه انجام شود تا بتوانیم با همکاری و مشارکت یکدیگر به اهداف مشخص خود در این زمینه دست یابیم و شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی به صورت همه‌جانبه در سطح کشور باشیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه اقدامات انجام یافته در استان اردبیل در رابطه با کاهش جرم و اقدامات پیشگیرانه شایسته تقدیر و قدردانی است و امیدواریم این وضعیت به همین منوال ادامه یابد تا از این طریق تمامی مشکلات و موانع موجود در این زمینه برطرف شود و به اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار