مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: اردبیل با توجه به ظرفیت‌ها و قابلیت‌هایی که دارد هم‌اکنون آماده میزبانی از مسابقات ورزشی آسیایی و جهانی است.
کد خبر: ۴۲۲۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱ 10 May 2017

به گزارش تابناک اردبیل، ایوب بهتاج در نشست وزیر ورزش با سازمان‌های مردم‌نهاد در اردبیل اظهار داشت:  اردبیل تنها استانی است که از دو سالن استاندارد متناسب با استانداردهای جهانی برخوردار است که به همین دلیل برای برگزاری مسابقات والیبال امیدهای آسیا گزینه‌ مناسبی است.

وی افزود: خوشبختانه توانستیم میزبان شایسته‌ای برای برگزاری مسابقات والیبال امیدهای آسیا باشیم که این موضوع در جریان برگزاری مسابقات به خوبی مشخص شد و بی‌شک این موضوع در رابطه با شکوفایی استعدادها و ظرفیت‌های ورزشی نقش قابل توجهی خواهد داشت که امیدواریم از این پس نیز میزبانی مسابقات بین‌المللی را بر عهده بگیریم و بنده مطمئن هستم که برگزاری مسابقات بین‌المللی در اردبیل می‌تواند به بهترین نحو برگزار شود.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: خوشبختانه استان اردبیل به عنوان یکی از قطب‌های مهم ورزشی کشور محسوب می‌شود و در طول تاریخ ورزشکاران افتخارات بزرگی را کسب کرده‌اند و از 19 مدال طلای کسب شده سه مدال توسط قهرمانان اردبیلی به دست آمده است.

بهتاج بیان کرد: اردبیل با توجه به ظرفیت‌ها و قابلیت‌هایی که دارد هم‌اکنون آماده میزبانی از مسابقات ورزشی آسیایی و جهانی است و به خاطر وجود سالن‌های استاندارد و مجزا می‌تواند مسابقات والیبال انتخابی جهانی را در مرداد ماه میزبانی کند که امیدواریم مسابقات والیبال انتخابی جهان نیز به میزبانی اردبیل برگزار شود.

وی تصریح کرد: اقدامات قابل توجهی برای استانداردسازی دو سالن رضازاده و شهید آسمانی اردبیل انجام شده بود که خوشبختانه هم‌اکنون به بهترین نحو مسابقات والیبال امیدهای آسیا در این سالن‌ها انجام شد و توانستیم به تمامی اهداف مورد نظر در این زمینه دست یابیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار