مغازه ها برپا شده مملو از تصاویر نامزدهای انتخابات بوده و موسیقی های مختلف از آنها پخش می شود، ضمن اینکه جلسات سخنرانی نیز در برخی از آنها برگزار می گردد.
کد خبر: ۴۲۰۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶ 09 May 2017

به گزارش تابناک اردبیل، از چند روز گذشته ستادهای بسیاری از نامزدهای انتخاباتی در سطح شهر اردبیل شروع به فعالیت کرده اند.

این ستادها که در مغازه ها و نمایشگاههای اتومبیل برپا شده مملو از تصاویر نامزدهای انتخابات بوده و موسیقی های مختلف از آنها پخش می شود، ضمن اینکه جلسات سخنرانی نیز در برخی از آنها برگزار می گردد.

همچنین در چند روز اخیر به شکل تقریبا گسترده تصاویر نامزدهای شوراهای شهری در شیشه مغازه ها نصب شده و در برخی مناطق نیز دیوارنویسی به نفع نامزدهای انتخابات شوراهای شهری انجام گرفته است.

این فعالیت ها در حالی است که بر اساس قانون شروع تبلیغات انتخاباتی نامزدهای شوراهای شهری از روز 21 اردیبهشت ماه می باشد.

برپایی جلسات در منازل و محافل بویژه برگزاری آیین های جشن شعبانیه از سوی نامزدهای انتخابات و شرکت در مجالس جشن عروسی و ترحیم از دیگر ابزارهای تبلیغی نامزدها می باشد.

بسیاری از هواداران نامزدها نیز با چاپ کارت های تبلیغی اقدام به قراردادن آنها در لای درب و انداختن آنها در حیاط منازل مسکونی شهروندان می کنند.

فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نیز تقریبا در اختیار نامزدهای شوراهای شهری بوده و انواع کانال و گروههای تلگرامی و دیگر شبکه ها اجتماعی در حال تبلیغ نامزدهای شوراهای شهری می باشند. از دیگر شهرهای استان اردبیل نیز گزارش هایی مشابهی دریافت می شود هر چند در برخی از آنها این وضعیت با شدت کمتری در جریان است.

در این حال دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از فعالیت ستاد امحا در راستای جمع‌ آوری اقلام تبلیغاتی در پوشش دفاترمشاوره فنی و مهندسی در اردبیل که زودتر از موعد شروع به تبلیعات کرده ‌اند، خبر داد.  ناصر عتباتی افزود: مسوولان ستادها تا ساعت 12 ظهر امروز باید اقدام به جمع آوری اقلام تبلیعاتی خود کنند. 

6 هزار و 609 نفر در استان نامزد انتخابات شوراها شده اند که از این تعداد 945 نفر مربوط به شهرها و پنج هزار و 664 نفر نیز مربوط به روستاها هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار