تیم کشورمان در مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال امیدهای آسیا طی یک بازی مقتدرانه تایلند را شکست داد تا ضمن راهیابی به فینال رقابت ها سهمیه حضور در مسابقات جام جهانی مصر را کسب کند.
کد خبر: ۴۲۰۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳ 09 May 2017
به گزارش تابناک اردبیل، در هفتمین روز از مسابقات والیبال امیدهای آسیا دو تیم مدعی ایران و تایلند به مصاف هم رفتند.

با همراهی کم‌نظیر تماشاگران اردبیلی ست نخست بازی‌ با رفت‌وبرگشت مکرر توپ و رقابت نفس‌گیر دو تیم همراه شد؛ بطوریکه کسب لحظه به لحظه امتیاز برای هر دو تیم، تشخیص برنده بازی را سخت کرده بود.

با این وجود بلند قامتان ایرانی بار دیگر قدرت خود را به رخ کشیدند و توانستند با کسب امتیاز ۲۵ بر ۲۲ برتری خود را به رقیب تایلندی دیکته کنند.

ست دوم بازی، بازیکنان ایرانی که به تحلیل مطلوبی از تیم حریف رسیده بودند توانستند بهتر عمل کرده و به نتیجه ۲۵ بر ۱۹ دست یابند.

در ست سوم امیدهای کشورمان بازی برتر خود را ادامه دادند و توانستند با امتیاز ۲۵ بر ۲۰به برتری دست یابند.

در نهایت تیم جمهوری اسلامی ایران با پیروزی سه بر صفر در این بازی به فینال مسابقات امیدهای آسیا راه یافته و سهمیه حضور در مسابقات جام جهانی مصر را کسب کرد.

برای نزدیک به هشت هزار تماشاگر اردبیلی‌ حاضر در سالن شش هزار نفری رضازاده که سه برد پیشین تیم ایران خاطره‌انگیز شده بود، بازی شیرین و قدرتی والیبالیست‌های ایرانی در مقابل تایلند ماندگار شد.

حضور پرشور و گسترده تماشاگران و تشویق های بی امان آنها بی شک در پیروزی های متوالی تیم والیبال کشورمان تاثیرگذار بود و این رقابت ها نشان داد که اردبیل می تواند میزبانی رقابت های مهمتر ورزشی در رشته های مختلف و در رده های مختلف را برعهده بگیرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار