هشدار رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل بیانگر نگرانی جدی مدیران ارشد این استان از چرخش یکباره مدیران در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و گرایش آنها به برخی نامزدها است.
کد خبر: ۴۲۰۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰ 08 May 2017
به گزارش تابناک اردبیل، ناصر نصیری رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل روز گذشته اظهاراتی بر زبان آورد که بیانگر نوعی عصبانیت توام با آشفتگی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در میان مدیران ارشد دولتی در استان اردبیل است.

معاون سیاسی استاندار اردبیل در سخنانی غیرمنتظره گفت که اخیراً گزارشاتی از تشکیل جلسات انتخاباتی در ادارات مطرح شده و برخی افراد حتی برعلیه دولت یازدهم اظهاراتی طرح کرده اند.

رئیس ستاد انتخابات استان با خطاب قرار دادن مدیران کل ادارات اظهار داشت: با وجود اینکه مدیران کل از فعالیت های انتخاباتی و ورود به انتخابات منع نشده اند اما حق تشکیل جلسه در ادارات خود را ندارند و ما قویاً برخورد خواهیم کرد.

به گزارش سبلان ما، قاعده بر این مبناست که مدیران دولتی به دلیل این که موقعیت اداری و سیاسی خود را مدیون دولت مستقر هستند، همواره برای حفظ قدرت و پست خود به طور همه جانبه سعی می‌کنند تا نامزد اصلی دولت دوباره برکرسی ریاست جمهوری تکیه بزند اما خبری که معاون سیاسی از آن پرده برداشته بیانگر نگرانی جدی از یک اتفاق نادر و بی نظیر دارد که پیشاپیش در افکار عمومی و رسانه ها از آن به رئیس جمهور تک دوره ای یاد شده است!

معاون سیاسی استاندار اردبیل با سابقه تشکیلات حزبی و سیاسی که دارد بر این امر واقف است که با فرض چنین واقعیتی، برای حفظ مصالح نامزد مورد نظر دولت و ملاحظات متعدد دیگر نبایستی این مسئله را در افکار عمومی مطرح می‌کرد اما طرح موضوع با چنین حدت و شدت بیانگر وضعیت نگران کننده ای است که حتی رئیس ستاد انتخابات استان هم نتوانست آن را پنهان کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار