فرماندار شهرستان اردبیل از افزایش ۱۰ درصدی شعب اخذ رای در شهرستان اردبیل نسبت به دوره قبل خبر داد و گفت: ۲۴۰ شعبه اخذ رای در سطح شهرستان اردبیل برای برگزاری انتخابات پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۴۲۰۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶ 08 May 2017

به گزارش تابناک اردبیل، جواد زنجانی در همایش هم‌اندیشی نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردبیل اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزیهای انجام شده 240 شعبه اخذ رای در سطح شهرستان اردبیل برای برگزاری انتخابات پیش‌بینی شده است.

وی از افزایش 10 درصدی شعب اخذ رای در شهرستان اردبیل نسبت به دوره قبل خبر داد و افزود: تمهیدات لازم برای برپایی و اماده‌سازی شعب اخذ رای در اردبیل تدارک دیده شده و انتظار می‌رود شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و با حضور پرشور و گسترده مردمی در شهرستان باشیم.

فرماندار شهرستان اردبیل بیان کرد: براساس قوانین موجود در این حوزه هر نامزد شورای اسلامی شهر می‌تواند در هر منطقه از شهرداری اقدام به برگزاری یک ستاد کند که بر همین اساس نامزدها مجاز به برپایی چهار ستاد انتخاباتی در سطح شهر اردبیل هستند.

زنجانی در مورد نامزدهای رد صلاحیت شده در سطح شهرستان تصریح کرد: در اردبیل 300 نفر داوطلب شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شده بودند که از این تعداد 11 داوطلب براساس آرا و ارزیابیهای هیئت‌های نظارت بر انتخابات استان رد صلاحیت شدند.

وی گفت: با توجه به اینکه موعد آغاز فعالیتهای تبلیغاتی نامزدهای شوراها 21 اردیبهشت‌ماه تعیین شده است انتظار می‌رود تا نامزدها به این موضوع توجه لازم را داشته و از تبلیغات زودهنگام و استفاده از اقلام تبلیغاتی زودتر از زمان تعیین‌شده خودداری کنند.

فرماندار شهرستان اردبیل با تاکید بر پرهیز نامزدها از شعارهای غیرواقعی، غیرقانونی و نشدنی بیان کرد: این امر تنها سبب بی‌اعتمادی افکار عمومی به نامزدها شده و حضور آنها را می تواند در پای صندوق های رای کم‌رنگ کند که انتظار می‌رود نامزدها از چنین رفتارها و دادن شعارهای دست‌نیافتنی پرهیز کنند.

وی خودداری نامزدها از گمانه‌زنی و انتشار نتایج آرا قبل از موعد را ضروری دانست و اظهار کرد: خودداری از آسیب رساندن به مبلمان شهری در تبلیغات، قانون‌مداری، رعایت اخلاق، پرهیز از هر گونه تخلف انتخابانی و پرهیز از توهین، افترا و تخریب نامزدهای دیگر از جمله انتظاراتی بوده که باید نامزدها رعایت کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار