رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل:
معاون استاندار اردبیل گفت: گزارشاتی از تشکیل جلسات انتخاباتی در ادارات مطرح شده و برخی افراد حتی علیه دولت اظهاراتی طرح کرده اند.
کد خبر: ۴۱۹۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۰ 06 May 2017

به گزارش تابناک اردبیل،‌ناصر نصیری در جلسه شورای اداری اردبیل تصریح کرد: اخیرا گزارشاتی از تشکیل جلسات انتخاباتی در ادارات مطرح شده و برخی افراد حتی برعلیه دولت یازدهم اظهاراتی طرح کرده اند.

وی افزود: هر چند در ابتدا با سعه صدر با این موضوع برخورد شده اما اجازه تکرار نخواهیم داد و ضوابط تبلیغ قویا دنبال می شود.

رئیس ستاد انتخابات استان با تاکید به ضرورت رعایت قوانین ازسوی مدیران کل افزود:با وجود اینکه مدیران کل ازفعالیت های انتخاباتی و ورورد به انتخابات منع نشده اند اما حق تشکیل جلسه در ادارات خود را ندارند.

به گزارش مهر،‌ نصیری افزود: گروهی از افراد از جمله اعضای هیئت نظارت و اجرایی، نیروهای نظامی و انتظامی، نیروهای مسلح، مرزبانی، ارتش، سپاه و بسیج از ورود به انتخابات منع شده اند.

وی با بیان اینکه مدیران و کارمندان ادارات نیز با رعایت قوانین می توانند در انتخابات ورود کنند، اضافه کرد: درعین حال این گروه نیز حق استفاده ازبیت المال برای جانبداری از نامزد خاص و تبلیغات ندارند.

به گزارش تابناک اردبیل، شایسته بود این مقام مسئول در ستاد انتخابات به جای اطلاع رسانی یکسویه از کشف فعالیت غیرقانونی انتخاباتی کارکنان دولت علیه دولت یازدهم، گزارشی هم از احتمال تحرکات انتخاباتی کارکنان و مدیران دولتی با سوء استفاده از امکانات دولتی علیه دیگر نامزدهای انتخابات نیز به افکارعمومی ارائه می کرد!

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
اردبیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
اقای نصیری دولت و عقبه دولت اقای روحانی را استاندار اردبیل خالی کردند نه مبغلین فلان ستاد؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
http://www.savalankhabar.ir/khabar/2955/%D8%A7%D8%AF%D8%B9%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%A8-%D8%A8%D9%86%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%B4%DA%A9-%D8%A7%D8%B5%D9%84%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%88%D8%B2-%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%BA-%D9%85%D8%AD%D8%B6-%D8%A7%D8%B3%D8%AA
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
برادر عزیزم جناب اقای نصیری بنده بعنوان یک شهروند به اقای استاندار در ارتباط با بعضی از رفتار مدیران کل این موضوع را یاداوری کرده بودم ولی گوش نکردند ...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار