وقتی رئیس جمهور با دست خالی می آید
رئیس جمهور در شرایطی با دستان خالی به اردبیل می آید که انتظار دارد مردم استان بازهم رای خود را به سبد او بریزند.
کد خبر: ۴۱۹۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱ 06 May 2017

به گزارش تابناک اردبیل، مجید خدابخش استاندار اردبیل از سفر حسن روحانی از نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به اردبیل خبر داده و گفته است که قرار است این سفر طی هفته جاری انجام شود.
خدابخش در مصاحبه خود از عبارت و عنوان "رئیس جمهور" و "دومین سفر استانی" حسن روحانی به استان اردبیل استفاده کرده اما جالب است که گفته در سفر رئیس جمهور، هیچ پروژه و طرحی مورد بهره برداری قرار نخواهد گرفت.

به گزارش سبلان ما، باید پذیرفت که این سفر نه یک سفر استانی رئیس جمهور بلکه برنامه تبلیغات انتخاباتی آقای حسن روحانی به عنوان یکی از شش نامزد انتخابات ریاست جمهوری است که البته به دلایل زیر از نظر مردم حائز اهمیت بالایی خواهد بود.

هر چند دیگر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به ابتنای سوابق گذشته از دیدگاه مردم استان و به عنوان کاندیدا محل سئوال و پرسش برای انتخاب اصلح واقع می شوند اما مسئله آقای روحانی به دلیل این که او در این مدت به عنوان رئیس‌جمهور وعده‌هایی را در سفر استانی مردادماه 1392 به مردم استان اردبیل مطرح کرد اما عملاً وعده‌ها تحقق نیافت، کاملاً متفاوت است و مردم استان اردبیل به دلیل این خلف وعده از او و دولت یازدهم رنجیده خاطر هستند.

در اولین سفر استانی حسن روحانی، تنها پروژه‌ای که مردم را قدری امیدوار کرده بود، طرح راه آهن میانه-اردبیل بود که سرنوشت امروز این پروژه تعطیل شده، آیینه تمام نمای توجه دولت یازدهم به مردم استان اردبیل است.

آقای حسن روحانی که این هفته برای تبلیغ خود و جذب آرا به استان اردبیل سفر می‌کند، بداند که مردم به دلیل وعده توخالی دولت در 3 سال پیش از او به شدت ناراحت بوده و از این که با دستان خالی به میان مردم استان و برای جذب آرای صندوق‌های رای می آید، چندان حس خوشایندی ندارند و آقای روحانی نباید برای هدفی که از این سفر دارد، چندان خوشبین باشد چرا که گفته اند"ﻫﺮ ﺩﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺍﺩﯼ، ﺑﻪ ﻫﻤﺎﻥ ﺩﺳﺖ ﺑﮕﯿﺮﯼ"!؟

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
رای مرا پس بذه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
اردبیلی های غیور بجز عده ای ... معدود رای خود را با راهن آهن به تهران برای آقای روحانی خواهند فرستاد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار