رئیس هیئت والیبال اردبیل گفت: تا ساعاتی دیگر تیم ملی والیبال کشور وارد استان اردبیل خواهد شد.
کد خبر: ۴۱۴۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹ 27 April 2017

به گزارش تابناک اردبیل، نادر فلاحی تصریح کرد: بعد از برگزاری اردو آمادگی در لهستان و انجام بازی‌های دوستانه و چند روز ریکاوری در تهران تیم ملی زیر ۲۳ سال مردان ایران برای برگزاری آخرین اردوی آمادگی قبل از مسابقات آسیایی والیبال به اردبیل سفر می‌کند.

وی افزود: تیم والیبال کشورمان با هدف تطبیق ورزشکاران با آب‌وهوای استان و آشنایی با سالن ورزشی محل برگزاری مسابقات امروز از فرودگاه اردبیل رأس ساعت ۱۶ وارد اردبیل شده و تا زمان برگزاری مسابقات آسیایی والیبال در محل هتل کوثر شورابیل اقامت خواهد کرد.

رئیس هیئت والیبال استان تأکید کرد: سرمربی آرژانتینی تیم خوان مانوئل سیچلو قبل از برگزاری مسابقات هماهنگی لازم را با مسئولان استانی به منظور استفاده هر چه بهینه از میزبانی اردبیل و امکانات این استان انجام داده است.

به گفته فلاحی تیم والیبال کشور تا زمان برگزاری مسابقات  روزانه رأس ساعت ۱۷ عصر در سالن رضازاده اردبیل تمرین داشته و در نهایت از ۱۱ اردیبهشت به همراه سایر تیم‌های آسیایی به هتل لاله سرعین نقل مکان خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه برای رکاوری تیم از ظرفیت آب‌های گرم معدنی شهر سرعین استفاده خواهد شد، اضافه کرد: این اقدام فرصت مطلوبی برای معرفی پتانسیل‌های گردشگری ورزشی استان است.

رئیس هیئت والیبال استان متذکر شد: انتظار ما استقبال مطلوب مردم و ورزش دوستان از حضور تیم و همچنین مسابقات و تمرینات تیم است.

وی با اشاره به اینکه تیم والیبال از امکانات باشگاه قهرمانی استان استفاده خواهد کرد، اضافه کرد: مشاهده تمرینات تیم در سالن رضازاده برای عموم شهروندان آزاد است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار