کد خبر: ۴۱۲۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹ 24 April 2017
مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به این که دریافت کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ از امروز آغاز می‌شود فرآیند برگزاری این آزمون را تشریح کرد.

حسین توکلی در گفتگو با تسنیم، اظهار کرد: کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد سال 96 از امروز (دوشنبه 4 اردیبهشت 96) برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد. 

وی افزود: داوطلبان لازم است بر اساس مشخصات شناسنامه‌ای و مشخصات ثبت‌نامی نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند و برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کار و اصل کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار ضروری است.

توکلی افزود: آزمون کارشناسی ارشد سال 96 برای 132 کد رشته امتحانی در نوبت صبح و بعدازظهر روز‌های پنج‌شنبه و جمعه هفتم و هشتم اردیبهشت ماه سال 96 برگزار خواهد شد.

مشاور عالی سازمان سنجش  گفت: آن دسته از داوطلبانی که علاوه بر کد رشته امتحانی اصلی متقاضی شرکت در یکی از 63 کدرشته امتحانی به عنوان رشته امتحانی دوم بوده‌اند، باید کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی دوم خود را نیز از سایت سازمان سنجش پرینت بگیرند.

وی ادامه داد: آزمون کد رشته امتحانی زبان و ادبیات اردو، مهندسی طراحی محیط زیست، نمایش عروسکی و مجموعه موسیقی منحصراً در شهرستان تهران برگزار خواهد شد و داوطلبان هر یک از این کد رشته‌های امتحانی باید بر اساس آدرس و تاریخ مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون به حوزه امتحانی مربوط در شهرستان تهران مراجعه کنند. 

توکلی تصریح کرد: چنانچه زبان خارجی مندرج در کارت شرکت در آزمون با زبان خارجی مورد تقاضای داوطلب در ثبت‌نام اینترنتی انجام شده مغایرت دارد، یا در رابطه با معلولیت اختلافی مشاهده می‌شود، داوطلبان باید از روز سه شنبه 5 اردیبهشت از ساعت 8.5 تا 12 ظهر و 14 الی 18 بعدازظهر به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کنند که آدرس حوزه‌های رفع نقص در اطلاعیه سازمان سنجش ذکر شده است.

مشاور عالی سازمان سنجش خاطر نشان کرد: آزمون کارشناسی ارشد سال 96 صبح‌ها از ساعت 7:30 و بعدازظهرها زا ساعت 14:30 برگزار می‌شود و درب حوزه‌های امتحانی نیم ساعت قبل بسته خواهد شد.

وی افزود: پس از برگزاری آزمون و تصحیح اوراق، کارنامه تمام داوطلبان شرکت در آزمون در نیمه دوم خرداد ماه از طریق سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار