شهردار اردبیل از شورابیل به عنوان نگین توسعه پایدار شهر اردبیل یاد کرد و افزود:‌ از عایدات مختلف این مکان تفریحی، توریستی به راحتی می‌توان تمام هزینه‌های شهر اردبیل را تأمین کرد به شرط آن که در این مکان و فضا فرصت مشارکت و سرمایه‌گذاری برای فعالان غیردولتی فراهم آید .
کد خبر: ۴۱۲۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸ 23 April 2017


به گزارش تابناک اردبیل، شهردار اردبیل گفت: 14 پروژه در مسیر سلامت شورابیل تکمیل شده و آماده افتتاح است .

حمید لطف‌اللهیان، اظهار کرد: این پروژه‌ها در مسیر هفت کیلومتری شورابیل اجرایی و عملیاتی شده که برای افتتاح با حضور معاون اول رئیس جمهور در اردیبهشت ماه آماده شده تا زمینه بهره‌برداری هموطنان از اجرا و عملیاتی شدن این پروژه‌ها فراهم آید .
به گزارش تابناک اردبیل ،شهردار اردبیل گفت: 14 پروژه در مسیر سلامت شورابیل تکمیل شده و آماده افتتاح است

حمید لطف‌اللهیان، اظهار کرد: این پروژه‌ها در مسیر هفت کیلومتری شورابیل اجرایی و عملیاتی شده که برای افتتاح با حضور معاون اول رئیس جمهور در اردیبهشت ماه آماده شده تا زمینه بهره‌برداری هموطنان از اجرا و عملیاتی شدن این پروژه‌ها فراهم آید



وی با بیان اینکه این 14 پروژه با سرمایه‌گذاری بیش از 10 میلیارد تومان در یک سال اخیر عملیاتی و اجرایی شده است، تصریح کرد: ما در مناسبت‌های مختلف پروژه‌های متعددی را در بخش‌های عمرانی و خدماتی تقدیم مردم کردیم و این بار در مجموعه بزرگ تفریحی، توریستی شورابیل تلاش می‌کنیم تا پروژه‌های مسیر سلامت را به طول هفت کیلومتر مورد بهره‌برداری قرار دهیم .

شهردار اردبیل گفت: اجرای جدول‌کشی مسیر سلامت شامل تک جدول، پازل و اجرای جدول عروسکی به مساحت‌های مختلف،‌ اجرای زیرسازی و آسفالت رینگ سواره مسیر سلامت شورابیل و اجرای تعریض پل در قالب زیرسازی، آسفالت‌ریزی و همچنین اجرای زیرسازی مسیر سلامت و اجرای دیوار حائل سمت کتابخانه مرکزی اجرایی و عملیاتی شده است .



لطف‌اللهیان افزود: روکش چمن مصنوعی مسیر سلامت به مساحت 22 هزار و 500 متر مربع و همچنین سیستم پایش تصویری کل مجموعه شورابیل به صورت دوربین مدار بسته به سرانجام رسیده است
.
وی از زیباسازی مسیر سلامت شامل رنگامیزی، خط‌کشی، اجرای نقاشی‌های سه بعدی و همچنین توسعه فضای سبز در این منطقه خبر داد و بیان کرد: ما بیش از 49 هزار اصله درخت و هشت هزار بوته گل فصلی را در شورابیل کاشته‌ایم .

لطف‌اللهیان از راه‌اندازی سیستم روشنایی مسیر سلامت خبر داد و اضافه کرد: تعویض لامپ‌های قدیمی با جایگزینی لامپ‌های F.M.D و نصب پایه‌ چراغ‌های 9 متری و خرید و نصب کله چراغ 120 وات به همراه نصب سیستم فرمان عملیاتی شده است .


وی از احداث و ساماندهی سرویس‌های بهداشتی مسیر سلامت خبر داد و گفت : بیش از هشت چشمه سرویس بهداشتی احداث و یا تعمیر شده تا مسافران، گردشگران و همشهریان از این امکانات استفاده کنند .

لطف‌اللهیان از اجرای کامل پنج پروژه مشارکتی در شورابیل خبر داد و اظهار کرد: این پروژه‌های مشارکتی شامل جت اسکی برای تفریحات سالم هموطنان، قطار تفریحی دور شورابیل، زیپ‌لاین، نوسازی تمام غرفه‌های شورابیل و همچنین راه‌اندازی سیستم دوچرخه هوشمند در این مسیر است که به همت و مشارکت بخش خصوصی اجرایی و عملیاتی شده است .

وی ادامه داد: در کنار افتتاح این 14 پروژه در مسیر سلامت شورابیل به طول هفت کیلومتر، ما برخی از افتتاح‌هایمان را نیز در گرامیداشت آزادسازی خرمشهر افتتاح می‌کنیم .

شهردار اردبیل با بیان اینکه شورابیل همواره در مسیر توسعه بوده و عنصر ارزشمند و با ارزش شهری محسوب می‌شود، تصریح کرد: توسعه شورابیل اقتصاد این شهر را متحول کرده و ما خوشحالیم که امروز تمام اقشار جامعه حتی قشر کم برخوردار نیز از امکانات تفریحی و توریستی شورابیل به عنوان یک مکان آرام‌بخش استفاده می‌کنند .


لطف‌اللهیان از شورابیل به عنوان نگین توسعه پایدار شهر اردبیل یاد کرد و افزود:‌ از عایدات مختلف این مکان تفریحی، توریستی به راحتی می‌توان تمام هزینه‌های شهر اردبیل را تأمین کرد به شرط آن که در این مکان و فضا فرصت مشارکت و سرمایه‌گذاری برای فعالان غیردولتی فراهم آید .

وی از بازگشایی ورودی‌های متعدد شورابیل در یک سال اخیر خبر داد و بیان کرد: ورودی جدید شورابیل نیز در حال طراحی و اجراست و ما به زودی از تردد خودروها در مسیر هفت کیلومتری دور دریاچه شورابیل ممانعت کرده و به جای آن با راه‌اندازی سیستم‌های مختلف حمل و نقل در این مسیر به ارتقا سلامتی مردم کمک می‌کنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار